Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای هوا اظهارکرد: همه ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان، برخی از افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه گرما و مدل‌های تابستانی اقدام به تولید و عرضه محصولات و پوشاکی می‌کنند که تناسبی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد و علاوه بر آن دارای طراحی یا تصاویر هنجارشکنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران پلیس اماکن با هماهنگی صنوف به تمامی واحدهای تولیدکننده و عرضه کننده پوشاک اعلام کردند که هرگونه تولید و فروش محصولات دارای تصاویر و متن های نامناسب و نیز لباس های دارای طراحی نامناسب مانند مانتو ها و پیراهن های شیشه ای و ... ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه خوشبختانه اکثر صنوف اعم از تولیدکننده و عرضه کنندگان پوشاک همکاری خوبی با پلیس داشتند، گفت: در این میان موارد معدودی هم بود که مرتکب تخلف شده بودند که به اکثر آنها هشدارهای لازم داده شد و چند موردی هم که اقدام به تکرار تخلف کرده بودند، پلمب شدند.

مرادی همچین به تولید غیررسمی برخی پوشاک نیز اشاره کرد و گفت: در برخی موارد متوجه شدیم که پوشاک در برخی کارگاه های اصطلاحا خانگی و غیرمجاز تولید می‌شود که در این خصوص نیز توصیه های لازم داده شده است. بخشی از این پوشاک نیز به شکل قاچاق وارد شده یا چند مدل و نمونه آن به شکل قاچاقی وارد شده و در مراکز غیرمجاز دوخته می‌شود که در این خصوص نیز پلیس اشراف اطلاعاتی بالایی داشته و به زودی با عاملان اصلی چنین اقداماتی برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه فروش لباس هایی که به تازگی تحت عنوان مانتو و پیراهن شیشه‌ای عرضه می‌شود ممنوع است، گفت: پلیس با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداو سیما در کنار تولید کنندگان

 جلسه هیئت اندیشه ورزی با محور تحقق شعار سال با حضور قائم مقام صدا و سیما و تولید کنندگان و کارآفرینان استان برگزار شد، در ابتدای این جلسه تولید کنندگان به بیان خواسته‌ها و مشکلات سر راه تولید پرداختند و راهکار‌هایی برای بهبود تولید و ایجاد اشتغال ارائه کردند.

در این نشست اندیشه ورزی قائم مقام صدا و سیمای استان حمایت معنوی از تولیدکنندگان را یکی از رسالت‌های شبکه استانی و ملی برای تحقق شعار سال توصیف کرد و گفت: در کنار بیان و پیگیری مطالبات صنعتگران و تولیدکنندگان استان در رسانه مستندی به همین منظور در شبکه استانی تولید و پخش خواهد شد.
تولید کنندگان هم اقدامات صدا و سیما را در این حوزه مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کردند: برگزاری این جلسه‌ها راهگشا باشد و دغدغه تولید کنندگان را کم کند.
شیرزادی تولید کننده ماکارانی گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه واحد تولیدی خود و اشتغال هرچه بیشتر جوانان منطقه را در دستوکار قرار داده است.
نماینده شرکت سبک سازان شرق و تولید کننده هبلکس (سفال سبک) استان در این جلسه گفت: صدا و سیما می‌تواند پلی بین دانشگاه و کارآفرینان باشد تا فناوری‌ها بروز رسانی شود.
صابری همچنین گفت : برای تحقق شعار سال دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند تا با ایجاد اشتغال، بیکاری کمتر و جهش تولید میسر شود.
حیدریان تولیدکننده محصولات پلاستیکی هم گفت: صدا و سیما به عنوان ارکان اصلی رسانه در جامعه می‌تواند دغدغه‌های تولید کنندگان را به گونه‌ای منعکس کند که بخش صنعت و اقتصاد را متحول کند

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود