Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@02:03:19 GMT

برخورد قضایی با پدیده خرید و فروش کودک

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۵۰۹۴

برخورد قضایی با پدیده خرید و فروش کودک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اسدلله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال ۹۸ در مجموع ۱۸۵ کودک در مراکز بهزیستی استان پذیرش شدند که از میان آنها ۹۶ نفر به دلیل عدم صلاحیت والدین، ۲۰ نفر به دلیل مفقود الاثر بودن سرپرست و ۶۹ نفر هم به خاطر مجهول الهویه بودن در مراکز پذیرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی توضیح داد: در البرز به ندرت پیش می‌آید کودک و نوزادی در خیابان رها شوند و سال ۹۸ تنها یک مورد گزارش در این خصوص به ثبت رسیده است.  

مدیر کل بهزیستی البرز در ادامه گفت: طی این مدت ۲۱۷ نفر از مراکز بهزیستی ترخیص شدند که از این تعداد ۶۹ نفر به صورت فرزندخوانده، ۳۳ نفر امین موقت، ۹۶ نفر انتقال به خانواده خود و ۱۹ نفر هم ترخیص مستقل شده‌اند.  

حیدری توضیح داد: در حال حاضر متقاضیان فرزند پذیری در البرز حدود هزار نفر بوده که ۵۳ نفر از آنها خانم مجرد بالای ۳۰ سال هستند.  

مدیر کل بهزیستی البرز تاکید کرد: البرز ۲۵ مرکز نگهداری از کودکان بد و بی‌سرپرست دارد که سه مورد از آنها دولتی و مابقی از طریق بخش‌خصوصی اداره می‌شود.  

وی گفت: سال ۹۸ از مجموع فرزندانی که در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند تنها ۲۰ درصد شرایط واگذاری به عنوان فرزندخوانده یا به صورت امین موقت را داشتند.  

حیدری در خصوص گزارش‌هایی از خرید و فروش کودک در برخی رسانه‌ها افزود: خرید و فروش کودک جرم است و در صورتی که بهزیستی از فعالیت چنین باندی در استان مطلع شود بلافاصله پیگیری لازم را انجام می‌دهد و از طریق مقامات قضایی به موضوع ورود می‌کند.  

کد خبر 521828 برچسب‌ها استان البرز کودکان سازمان بهزیستی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز کودکان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، واحدیان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: به دلیل عقبه ذهنی که در ده سال گذشته درباره برج‌های دو قلو پیش آمده سرمایه گذاران برای خرید برج‌ها اطمینان خاطر ندارند.
وی افزود: تمام بدهی‌ها پرداخت شده و مجوز‌ها و کاربری‌ها انجام شده و برای خرید مشکلی نیست.
واحدیان گفت: تسهیلات خاصی برای فروش برج‌های دو قلو در نظر گرفته شده است تا سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز