Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روزهای ابتدایی اسفند ۹۸ با شروع همه‌گیری کرونا و به دنبال آن اعمال قوانین منطبق بر پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، بازارهای مختلفی تحت تاثیر  قرار گرفتند که یکی از مهمترین آنها بازار مسکن بود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کیلید، قرنطینه خانگی از یک سو و تعطیلی آژانس‌های املاک از سوی دیگر باعث بروز مشکلات و سختی‌های فراوانی برای متقاضیان ملک شد که بار دیگر بر لزوم فعالیت پلتفرم‌های آنلاین مسکن صحه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از ابتدای خرداد ۹۹ با کاهش تدریجی این محدودیت‌ها بخشی از این مشکلات حل شد اما به دلیل نوسانات شدید بازار مسکن و افزایش ناگهانی قیمت‌ها، سایت‌های خرید و فروش مسکن به دستور پلیس فتا و مقامات قضایی ناگزیر به حذف موقت قیمت‌ها از آگهی‌ها شدند که این موضوع هم باعث سردرگمی بیشتر متقاضیان ملک در این روزها شده است.

حذف قیمت‌های مسکن از روی سایت‌ها در روزهای کرونایی منجر به ناراحتی مردم شده است. اما خبر خوب این است که کیلید، سامانه هوشمند مسکن با در نظر گرفتن شرایط کنونی جامعه سرویس رایگان جدیدی به اسم «خانه رویایی من» ارائه کرده تا متقاضیان اجاره و خرید خانه بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به بنگاه‌ها و انجام سفرهای درون‌شهری و تماس‌های غیرضروری و تنها با وارد کردن مشخصات ملک موردنظر به بهترین و مناسب‌ترین مشاور املاک در محدوده انتخابی وصل شوند و خانه ایده‌آل خود را در کمترین زمان پیدا کنند.

استفاده از این سرویس به سرعت و سادگی امکان‌پذیر است و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن مشخصات اولیه ملک مثل شهر، محدوده و نوع و کاربری آن و همینطور جزئیات مورد نظر از قبیل متراژ، محدوده قیمت، تعداد اتاق خواب و اطلاعات تکمیلی ملک، درخواست خود را در سامانه کیلید ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست در سرویس «خانه رویایی من»، هوش مصنوعی کیلید با بررسی ویژگی‌های ملک مورد نیاز و مطابقت آن با اطلاعاتی که از آژانس‌های املاک دارد، بهترین و متناسب‌ترین آژانس‌ها را مامور پیگیری درخواست متقاضی ملک می‌کند.

درخواست‌های ثبت شده توسط سامانه کیلید به مشاورین املاک همکار ارجاع داده شده تا در اسرع وقت به درخواست ملک با مشخصات ثبت شده ترتیب اثر داده شود. به محض پیدا شدن ملک با متقاضی تماس گرفته شده تا هماهنگی‌های بعدی برای بازدید از آن انجام شود.

با گذشت کمتر از ۲ ماه از زمان راه‌اندازی این سرویس بیش از ۶۰۰۰ درخواست خرید و اجاره از سوی متقاضیان ملک در سامانه کیلید ثبت شده که از این تعداد بیشتر از ۱۵۰۰ تقاضا برای پیگیری به مشاورین املاک همکار در تهران ارجاع داده شده  و حدود ۱۵۰۰ درخواست نیز در مرحله بررسی و ارجاع به مشاورین هستند.

در حدود ۵۰% از تقاضاها برای خرید و رهن و اجاره خانه در شهرهای بزرگی مثل کرج، اصفهان، شیراز، کرمان، بندرعباس و سایر شهرها ثبت شده است که متاسفانه در حال حاضر به دلیل عدم اعلام آمادگی آژانس‌ها و مشاورین املاک مستقر در این شهرها برای همکاری با سامانه کیلید امکان پیگیری و ارجاع این درخواست‌ها وجود ندارد. اما خبر خوب این است که به محض ثبت‌نام و اعلام آمادگی آژانس‌های املاک مستقر در سایر شهرها این امکان برای آنها فعال خواهد شد.

استفاده از این سرویس به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود بلکه با کاهش رفت‌وآمدهای درون‌شهری و مراجعات حضوری به بنگاه‌های معاملات ملکی به حفظ سلامت افراد و جامعه کمک شایانی می‌کند.

سرویس «خانه رویایی من» در حال حاضر در شهر تهران فعال است و متقاضیان خرید و اجاره مسکن در تهران می‌توانند به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند. به دلیل استقبال زیاد از این سرویس، کیلید تصمیم دارد در آینده نزدیک این خدمت خود را برای شهرهای دیگر نیز فعال کند. به زودی امکان ثبت درخواست ملک در شهرهای کرج، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز و به تدریج سایر شهرهای ایران فراهم خواهد شد.

برای استفاده از سرویس «خانه رویایی من» و همینطور سایر امکانات کاربردی و منحصربه‌فرد سامانه کیلید مثل تخمین قیمت خانه با کدپستی ۱۰رقمی، نقشه حرارتی قیمت ملک، اطلاعات بازار مسکن و جستجوی ملک روی نقشه می‌توانید به وبسایت کیلید مراجعه کنید یا اپلیکیشین کیلید را از گوگل‌پلی و کافه بازار دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رهن خانه اجاره خانه سامانه کیلید آژانس ها ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم