Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۲۶ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۴۸ معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان طرح مبارزه با معتادان و خرده فروشان افیونی را به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرایم در برخی نقاط این شهرستان اجرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲۴ ساعته ۳۰ معتاد تابلو و ۱۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۷ کیلو و ۸۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: طرح‌های عملیاتی پلیس اصفهان برای مقابله با مجرمان، سارقان، معتادان و افرادی که نظم وامنیت عمومی را برهم بزنند و باعث سلب احساس آرامش و آسایش شهروندان شوند تداوم دارد و این شهر جولانگاه اینگونه افراد نیست.   دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته با ۱۶ فقره سرقت در نجف آباد سرهنگ "محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت دوربین‌های مداربسته در شهرستان "نجف آباد" شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود:در همین راستا ماموران کلانتری ۱۱ نجف آباد با برنامه ریزی هدفمند، راه اندازی گشت‌های نامحسوس و انجام اقداماتی تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس، به ۱۶ فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته در سطح شهرستان اعتراف کرد، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و سارق برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف موتورسیکلت میلیاردی در مبارکه سرهنگ "رضا محمدی اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری یک موتورسیکلت قاچاق در باغی متروکه می‌کند، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از باغ مذکور بازرسی شد که یک دستگاه موتور سیکلت کاوازاکی ۱۱۰۰ خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت:کارشناسان مربوطه ارزش موتورسیکلت کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   نجات مرد گرفتار در چاه ۱۰ متری در اصفهان سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه مرد ۳۵ ساله ساعت هفت و ۱۰ دقیقه در چاهی به ارتفاع ۱۰ متر در سه راه ملک سقوط کرد و در تماس با سازمان آتش نشانی نیرو‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های ۹ و پنج به محل این حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: با سرعت عمل نیرو‌های آتش نشانی فرد مصدوم که از ناحیه کمر و پا دچار آسیب شده بود از چاه نجات ونیمه هوشیار تحویل نیرو‌های اورژانس داده شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری معتادان دستگیری سارق دوربین های مداربسته سرقت موتورسیکلت فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین