Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی،  وزارت امور خارجه ترکیه روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هیئت دیپلماتیک روسیه که قرار بود روز یکشنبه به سرپرستی سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه، و سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور، به ترکیه سفر کند، سفر خود را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق بیانیه وزارت خارجه ترکیه، مولود چاوش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، و سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، روز یکشنبه در تماسی تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.

وزرای خارجه دو کشور توافق کردند مذاکرات و رایزنی‌های خود را در روز‌های آینده از طریق معاونان خود ادامه دهند و یک نشست مشترک در تاریخی که هنوز مشخص نشده است، برگزار کنند.

منابع رسمی ترکیه هفته پیش اعلام کرده بودند یک هیئت دیپلماتیک بلندپایه به ریاست وزرای امور خارجه و دفاع روسیه قرار است روز یکشنبه به آنکارا سفر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرگئی لاوروف سرگئی شویگو وزارت خارجه ترکیه روز یکشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه به گامبیا رفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش مشرق، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • اعتراف وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • چراغ سبز غرب به اوکراین برای حمله به روسیه
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست