Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه COVID_19 تمام گروه‌های سنی را تحت ثأثیر قرار می‌دهد، گفت: نوزاد 60 روزه و کودک چهار ساله نیز به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه ابتلا به کرونا محدودیت سنی ندارد، گفت: طی 48 ساعت گذشته تست کرونای نوزاد دو ماهه و کودک چهار ساله در بروجن مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مسعود ملکی افزود: این دو مبتلای خردسال هم‌اکنون با حال عمومی مساعد در بخش کرونای بیمارستان ولی‌عصر (عج) بستری بوده و علت ابتلا دورهمی‌های خانوادگی عنوان شده است.
 
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکنون 77 نفر در شهرستان بروجن به این بیماری ویروسی مبتلا شده و 6 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)