Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حدادی گفت: آمدن و رفتن های وزرا به البرز باید برای استان فایده داشته باشد و شاهد خروجی این سفرها باشیم، سوال جدی من از رئیس جمهور این است که چرا متروی شهر جدید هشتگرد به کرج توسط ایشان افتتاح شده است اما همچنان نیمه تمام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور 6 سال اخیر را اختیارات کامل داشته اند اما متاسفانه هیچگونه نظارتی روی گرانی وجود ندارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: این موضوع را در قالب تذکر جدی به رئیس جمهور، در صحن علنی مجلس هم مطرح کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حدادی با طرح این سوال که امروز چه کسی جوابگوی تورم موجود در بازار کالاهای اساسی و مسکن است، افزود: البته خطاب به وزیر نیرو هم باید بگویم که در بخش های شهری و روستایی البرز با مشکل آب شرب مواجه هستیم، همچنین آب سد طالقان به تهران انتقال داده می شود و باید طی 15 سال اخیر 3 درصد از درآمد این سد را به منطقه اختصاص می دادند تا صرف پروژه های عمرانی شود اما این مهم را شاهد نبوده ایم.   وی با اشاره به اینکه وزیر نیرو باید جوابگوی مردم طالقان باشد، اظهار داشت: عدم اختصاص درآمد سد طالقان به مردم این منطقه، مانع اشتغال زایی شده است، در حال حاضر مردم شهر و روستاهای نظرآباد با مشکل آب شرب دست و پنجه نرم می کنند و آب کشاورزی این بخش ها نیز با معضلاتی همراه است که البته این موارد پیش از این پیگیری و مطالبه نشده است.   حدادی به برگزاری جلساتی با معاون وزیر راه و شهرسازی و عمران شهر جدید هشتگرد درباره مسکن مهر هشتگرد اشاره و تصریح کرد: سوال من از مسئولین نهادهای مذکور این بود که چرا مسکن مهر رها شده است؟ در مسکن مهر هشتگرد انشعابات پیگیری نشده است و مردم با مشکل جدی حمل و نقل مواجه هستند.   وی با اشاره به اینکه مسکن مهر هشتگرد به صورت نیمه تمام رها شده بود، گفت: آمدن و رفتن های وزرا به البرز باید برای استان فایده داشته باشد و شاهد خروجی این سفرها باشیم، سوال جدی من از رئیس جمهور این است که چرا متروی شهر جدید هشتگرد به کرج توسط ایشان افتتاح شده است اما همچنان نیمه تمام است.   حدادی افزود: در حالی که متروی شهر جدید هشتگرد به بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری نیاز دارد چرا باید توسط رئیس قوه مجریه افتتاح شود؟ چه ضرورتی وجود داشت پروژه ای که اتمام پیدا نکرده بود گشایش یابد؟ به عنوان نماینده مجلس به مردم قول داده ام و قرار نیست ما هم سبک و سیاق مسئولین را داشته باشیم.   وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید این دغدغه ها و مطالبات را منعکس کنند، اظهار داشت: اگر متروی هشتگرد به اتمام رسیده است چرا امروز فعال نیست و اگر اعتبار نیاز دارد چرا آن را افتتاح کردید و امروز ما باید معطل این موضوع باشیم که از پول شهر جدید هشتگرد که با جمعیتی 100 هزار نفری بیمارستان ندارد صرف پروژه مترو شود.   حدادی به نیمه کاره بودن بیمارستان هشتگرد پس از 15 سال اشاره و تصریح کرد: ایرادی که به شرکت عمران هشتگرد و وزارت راه داشتم این بود که چرا پروژه مترو را افتتاح کرده اند و امروز اعلام می کنند ناقص است و به بودجه و اعتبار نیاز دارد، چرا باید زمین و سرمایه شهر جدید هشتگرد به فروش برسد تا پروژه ای که ملی است به بهره برداری برسد!   نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه تریبون مجلس تا به حال با سکوت کامل همراه بوده است، خاطر نشان داشت: تا امروز مطالبه گری انجام نشده است اما در ادامه مشکلات به دغدغه های شهر پرداخته می شود.
    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر جدید هشتگرد رئیس جمهور نیمه تمام مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار