Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی شامگاه یکشنبه در دیدار با ربیس کل بیمه مرکزی، معاونان وی و مدیران شرکت‌های بیمه‌گذار استان افزود: اگر امروز ضریب بیمه در استان پایین‌تر از میانگین کشوری است باید علت آن را دقیق و کارشناسی جویا شد چرا که استان زنجان به لحاظ برخی شاخص ها از جمله جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور نمونه است.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری حوزه صنعت استان زنجان از یک‌هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان به  سه هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: مشکلات مدیریتی و نقدینگی برخی واحدهای بزرگ همچون ترانسفو و نخ تایر صبا حل شده و ۱۰ واحد بزرگ صنعتی که سال ها بلاتکلیف و راکد مانده بود به چرخه تولید بازگشت و برای همه این کارها ما نقشه راه داشتیم و اگر شرکت‌های بیمه‌گر می خواهند ضریب نفوذ بیمه افزایش یابد باید برای خود نقشه راه ترسیم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان ظرفیت‌های بی نظیر این استان را در حوزه های گردشگری، صنایع دستی، بهداشت و آموزش یادآور شد و افزود: علاوه بر این، طرح های دیگر برای سرمایه گذاری هست که شرکت های بیمه‌گر استان می توانند در تعامل با امور اقتصادی و دارایی که ابداع کننده پنجره واحد سرمایه گذاری است آنها را احصا کنند و در هر زمینه ای که علاقه‌مند به سرمایه گذاری باشند ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در هر زمینه ای که می خواهیم عملی انجام دهیم باید مسوولیت متقابل بر عهده بگیریم و به نظر می رسد اگر برخی از خدمات بیمه ها از مرکز به دیگر استانها انتقال یابد خروجی بهتری خواهد داشت.
رییس کل بیمه مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت ممتاز استان زنجان در برخی زمینه ها گفت: نظام بیمه ای می تواند کمک حال مدیران استان باشد و نباید تصور کنیم بیمه فقط شخص ثالث است و بیمه های دیگر همچون درمان، آتش سوزی، بیمه عمر و پس انداز ظرفیت فعالیت بسیار دارند و ما در استان زنجان دیدیم جوانان خوبی در بخش بیمه عمر تلاش های خوبی انجام داده اند.
سلیمان امیری در ادامه افزود: ۱۶هزار نفر در قالب ۳۳ شرکت بیمه ای در ۷۰هزار نمایندگی در کل کشور فعالند که ما در مجموع در سال گذشته ۲۰هزار میلیارد تومان در بخش بیمه شخص ثالث پرداخت کردیم .
رییس کل بیمه مرکزی به ضریب بیمه در استان زنجان اشاره کرد و افزود: متاسفانه ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان یک درصد است که از میانگین کشوری بسیار پایین تر است و باید دید با توجه به وجود واحدهای صنعتی چرا این ضریب اندک است و می طلبد شرکتهای بیمه ای در استان فعال‌تر شوند.

برچسب‌ها استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی خسارت بیمه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان فتح الله حقیقی خسارت بیمه زنجان استانداری زنجان فتح الله حقیقی خسارت بیمه زنجان سرمایه گذاری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات کارگران گفت: یکی از اصلی‌ترین این موضوعات عدم رعایت طبقه‌مندی مشاغل در برخی واحدهای تولیدی است که در این زمینه بنده پیگیر رفع این مشکل هستم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،  دیدار صمیمی تشکل‌های کارگری استان با استاندار زنجان و مسئولان حوزه اقتصادی استان زنجان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در این جلسه با اشاره به جایگاه والای کارگران در کشور گفت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در کشور شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه درد کارگران را درد خود می‌دانم گفت: طبقه‌بندی مشاغل و موضوعاتی مانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان تأکید کرد: طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود چرا که معتقد هستیم نباید حق کارگران ضایع شود.

وی ادامه داد: بنده شخصاً نسبت به امور کارگری حساس هستم و امور را از طریقی حتی به تلخی دنبال می‌کنم، چنانکه اشتغال کارگران واحدهای تعطیل هم دغدغه من بوده است.

به گزارش تسنیم ، در ابتدای مراسم جمعی از حضار به نمایندگی از جامعه کارگری دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل