Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@12:00:36 GMT

مانتوی و پیراهن شیشه ای ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۲۴۷

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از برخورد با عرضه لباس‌های مبتذل و نامتعارف زنانه و مردانه خبر داد. ناطقان: سرهنگ نادر مرادی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای هوا اظهارکرد: همه ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان، برخی از افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه گرما و مدل‌های تابستانی اقدام به تولید و عرضه محصولات و پوشاکی می‌کنند که تناسبی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد و علاوه بر آن دارای طراحی یا تصاویر هنجارشکنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران پلیس اماکن با هماهنگی صنوف به تمامی واحدهای تولیدکننده و عرضه کننده پوشاک اعلام کردند که هرگونه تولید و فروش محصولات دارای تصاویر و متن های نامناسب و نیز لباس های دارای طراحی نامناسب مانند مانتو ها و پیراهن های شیشه ای و ... ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه خوشبختانه اکثر صنوف اعم از تولیدکننده و عرضه کنندگان پوشاک همکاری خوبی با پلیس داشتند، گفت: در این میان موارد معدودی هم بود که مرتکب تخلف شده بودند که به اکثر آنها هشدارهای لازم داده شد و چند موردی هم که اقدام به تکرار تخلف کرده بودند، پلمب شدند.

مرادی همچین به تولید غیررسمی برخی پوشاک نیز اشاره کرد و گفت: در برخی موارد متوجه شدیم که پوشاک در برخی کارگاه های اصطلاحا خانگی و غیرمجاز تولید می‌شود که در این خصوص نیز توصیه های لازم داده شده است. بخشی از این پوشاک نیز به شکل قاچاق وارد شده یا چند مدل و نمونه آن به شکل قاچاقی وارد شده و در مراکز غیرمجاز دوخته می‌شود که در این خصوص نیز پلیس اشراف اطلاعاتی بالایی داشته و به زودی با عاملان اصلی چنین اقداماتی برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه فروش لباس هایی که به تازگی تحت عنوان مانتو و پیراهن شیشه‌ای عرضه می‌شود ممنوع است، گفت: پلیس با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: مانتو ، پیراهن ، مبتذل ، اماکن ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مانتو پیراهن مبتذل اماکن ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی

یک استارتاپ محیط‌زیستی ایرانی در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، استارتاپ محیط‌زیستی جامُش در طرحی جالب از شیشه‌های نوشیدنی خالی که در طبیعت رهاشده بودند بلوک‌های بتنی تولید کرد.

آنها با شروع این طرح در جزیره زیبای هرمز در خلیج فارس توانسته‌اند بخش مهمی از این زباله‌های دیرتجزیه‌پذیر را بازیافت و زمین جزیره را پاکسازی کنند و در تلاش برای رسیدن به پسماند صفر در این جزیره شگفت‌انگیز هستند.

مدل تأمین مالی استارتاپ‌ها در ایران اشتباه است!/ چرا استارتاپِ شتاب‌دهنده قادر به دریافت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه نیست؟

پسماندهای شیشه‌ای بدلیل وجود سیلیس می‌تواند جایگزین سیمان در بتن قرار گیرد. از آنجایی که تولید سیمان با استخراج منابع طبیعی و تولید گازهای گلخانه ای همراه است؛ استفاده از پودر شیشه‌های بازیافتی به جای سیمان علاوه بر مقرون به صرفه بودن و افزایش استحکام بتن، به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

از پودر شیشه در صنایع دستی، مجسمه‌سازی، ساخت کاشی، سرامیک و… نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان