Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@02:11:33 GMT

آخرین وضعیت تولید‌هایما اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۶۲۳

آخرین وضعیت تولید‌هایما اعلام شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بیژن زاهدی فرد گفت: سایت ایران خودرو خراسان با توجه به تجربه تولید محصولات مختلف، دارای زیرساخت های فنی و مهندسی مناسبی برای تولید خودروهای جدید سدان و SUV است.

وی با بیان این که ایران‌خودرو خراسان در سال های اخیر شرایط مناسبی برای افزایش تیراژ تولید پژو 405 ایجاد کرده تصریح کرد: این سایت تولیدی موفق شد با ارتقای کیفیت این خودرو کارنامه مطلوبی را  ارایه کند اما ضرورت اجرای استاندارد یورو 5 سبب جایگزینی خط تولید این محصول با خودروی پژو پارس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ایران خودرو خراسان خاطرنشان کرد: در سال جاری تولید هفتاد هزار پژو 405 اس.ال.ایکس با موتور تی.یو.5 در دستور کار قرار دارد که افزون بر آن 40 هزار خودروی پارس نیز تولید خواهد شد. تولید 20هزار دستگاه هایما از مدل های اس 5 و اس 7 نیز پیش بینی شده است.

وی از افزایش تعداد تولید روزانه پژو پارس از 50 به 200 دستگاه در سال جاری خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده به دنبال جایگزینی محصول جدید سدان با خودروی 405 جی.ال.ایکس هستیم.  

زاهدی فرد افزود: ایجاد زیر ساخت های لازم برای تولید خودروهای جدید شاسی بلند از سوی معاونت مهندسی گروه صنعتی ایران خودرو در ایران خودرو خراسان در دستور کار قرار دارد.

وی ارتقای ستاره های کیفیت محصولات این سایت تولیدی را از دیگر برنامه های توسعه ای برشمرد و گفت: ارتقای هایما اس5 به چهار ستاره و اس7 به پنج ستاره در سال جاری برنامه ریزی شده است.  

زاهدی فرد تولید و تامین 25 درصد از نیاز بازار به خودروی شاسی بلند در سایت ایران خودرو خراسان را از اهداف پیش روی این شرکت دانست و تصریح کرد: این شرکت قادر به تولید روزانه  120دستگاه هایما است که در ماه های پایانی امسال به رقم  240 دستگاه  افزایش خواهد یافت. این عدد در سال 93 تنها 8 دستگاه بود. درحال حاضر سالن رنگ مخصوص خودروهای شاسی بلند نیز در این شرکت راه اندازی شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو قیمت خودرو تولید خودرو ایران خودرو خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا

امیرمسعود عابدین: جدیدترین مدل جائکو J۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

به گزارش خبرآنلاین، ظاهر جائکو J۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتورهای الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899812

دیگر خبرها

  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند