Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: پرداخت ۶ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال تسهیلات آسیب کرونا به این استان ابلاغ شده که پس از بررسی صلاحیت متقاضیان در سیر معرفی به بانک قرار می‌گیرد.

به گزارش برنا از اراک ، نگین براتی  در نشست شورای اشتغال استان مرکزی در اراک افزود: این تسهیلات به ۱۴ رسته مشخص شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعلق می‌گیرد که در استان مرکزی از طریق ۱۵ بانک دولتی و خصوصی، ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، پاسارگاد، انصار، اقتصاد نوین، سینا، آینده، شهر، کوثر و ملل پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۲۱ هزار و ۳۷ واحد صنفی آسیب دیده از کرونا تاکنون در استان مرکزی مشمول دریافت این تسهیلات شناخته شده‌اند و اسامی آنها به استان ابلاغ شده و باید دستگاه‌های اجرایی مربوطه در سه روز کاری صحت و وضعیت این افراد را بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از مجموع مشمولان ابلاغی تسهیلات آسیب کرونا در این استان، هشت هزار و ۶۰۱ نفر مربوط به شهرستان اراک، ۴۳۶ نفر در آشتیان، ۴۰۴ نفر در تفرش، ۲ هزار و ۵۵۳ نفر در خمین، ۲۴۳ نفر در خنداب، ۴۸۰ نفر در دلیجان، یک‌هزار و ۳۰ نفر در زرندیه، چهار هزار و ۸۱۴ نفر در ساوه، یک‌هزار و ۵۱۴ نفر در شازند، ۳۴۵ نفر در کمیجان و ۶۱۷ نفر در محلات است.

براتی اظهار داشت: از مجموع تسهیلات دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در بحث آسیب کرونا، ۱۷ هزار و ۹۵۴ مورد مربوط به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، یک‌هزار و ۷۲۶ مورد مربوط به صنعت، معدن و تجارت، ۱۹۰ مورد مربوط به بهزیستی، ۱۷۷ مورد مربوط بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی، ۶۸۸ مورد آموزش و پرورش، ۳۳ مورد مربوط به ورزش و جوانان، ۵۲ مورد مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۴۸ مورد مربوط به دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ۱۴۷ مورد مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ۲۲ مورد مربوط به آموزش فنی و حرفه‌ای است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک مورد مربوط استان مرکزی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد