Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@12:58:40 GMT

پشت پرده اعلام نشدن حکم معاون استقلال چیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۶۸۷

پشت پرده اعلام نشدن حکم معاون استقلال چیست؟ +عکس

در شرایطی که مدیرعامل استقلال فردی را به عنوان معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه منصوب کرده، اما هنوز این موضوع به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است.

به گزارش مشرق، از زمانی که احمد سعادتمند روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نشست، افراد مختلفی را در پست‌های مختلف منصوب کرد که با انتقادهایی روبه‌رو شد، چرا که برخی‌ها اعتقاد داشتند این افراد در حد و اندازه‌های باشگاه بزرگی مثل استقلال نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از جلسات هیئت مدیره استقلال نیز، از مدیرعامل باشگاه خواسته شد دو نفر از افرادی که منصوب کرده دیگر در باشگاه سمتی نداشته باشند. سعادتمند چندی بعد در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای این افراد آرزوی موفقیت می‌کند، اما چند دقیقه بعد در کانال رسمی باشگاه گفت که منظورش از این صحبت‌ها بحث عدم همکاری نبوده است.

یکی از افرادی که رابطه نزدیکی با سعادتمند دارد و حکم معاونت فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال را گرفته، «مهدی روحی» است، اما با وجود اینکه حکم این فرد داده شده و حتی سعادتمند با او عکس گرفته، اما هنوز نام و حکم این فرد به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده است.

سعادتمند گفته بود اجازه دهند افرادی که منصوب می‌شوند، چند ماهی از حضور و عملکردشان بگذرد و سپس آنها را مورد قضاوت قرار دهند، اما منتشر نشدن حکم معاون فرهنگی باشگاه، جای تامل دارد؛ کسی که کار رسانه‌ای انجام داده و رفت و آمد زیادی به باشگاه استقلال داشت و به حمایت از مدیرعامل می‌پرداخت. اینکه فرد مورد نظر چه کسی است و آیا می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند، جای بحث نیست، بلکه موضوع این است که مدیرعامل استقلال که همیشه تأکید کرده با هواداران صادق است، چرا در این مورد توضیحی نداده است.

تصویر حکم سعادتمند را در زیر مشاهده می‌کنید؛ حکمی که در تاریخ 16 فروردین 99 یعنی روز اول کاری رسمی مدیرعامل برای روحی صادر شده اما با وجود گذشت بیش از دو ماه این موضوع از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام نشده است. در این باره گفته می‌شود برخی مخالفت‌ها مانع اعلام این حکم شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال استقلال احمد سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد ریال پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است؛ البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است؛ البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!