Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:19:02 GMT

تجدید بیعت «حجاب فاطمی» در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۷۰۶

تجدید بیعت «حجاب فاطمی» در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیم صفری گرایی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد با توجه به شیوع ویروس کرونا به برگزاری جشن‌ها در امامزادگان و برنامه‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شب‌های قدر برنامه‌های بسیار خوبی به صورت زنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اعلام کرد: سوم تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، دهه کرامت آغاز می‌شود که باید از دختران موفق استان فارس در رشته‌های مختلف تجلیل به عمل آید.

صفری گرایی با اشاره به اینکه تجدید بیعت «حجاب فاطمی» که با حضور خدام حرم های مطهر با حضرت ام احمد (س)، مادر حضرت شاهچراغ (ع) انجام می‌شود، تاکید کرد: در پنجم ذیقعده روز بزرگداشت امامزادگان نیز برنامه‌های مختلفی از جمله نورافشانی و فضاسازی محیطی را خواهیم داشت.

به گفته معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس، بقاع متبرکه این آمادگی را دارد که جشن‌ها و مسابقات را در این دهه با همکاری حرم مطهر و دستگاه‌های مختلف اجرایی در فضای مجازی برگزار کند.

کد خبر 4949978

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اوقاف فارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام آتش سوزی جنگل ها گرگان بیرجند زلزله یاسوج صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود