Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@18:56:37 GMT

توضیحات دادستان درباره علت قتل دف نواز اصفهانی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۷۹۳

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه نیمه‌های شب ۱۸ خرداد گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در یکی از باغ‌های سیمرم اطلاع رسانی شد، گفت: تیم جنایی و پزشکی قانونی به سرعت در محل وقوع قتل حاضر شدند.

اصفهانی افزود: خانمی که خود را نامزد مقتول معرفی کرد اعلام داشت قاتل، نامزد وی را با سلاح سرد به قتل رسانده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۴ ساعت بعد قاتل دستگیر شد، ادامه داد: قاتل، اختلاف‌های شخصی چندین ساله را علت ارتکاب به قتل عنوان کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان، وابستگی مقتول به گروه یا فرقه خاصی را تکذیب کرد و ادامه داد: تا این لحظه طبق اعتراف قاتل، انگیزه شخصی فقط عامل قتل بوده است، اما تحقیقات کامل در حال انجام است و اگر انگیزه‌های دیگری هم ثابت شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان از بازداشت خانمی که خود را نامزد مقتول اعلام کرده خبر داد و علت آن را تکمیل فرایند رسیدگی به جرم و بررسی مباحث معاونت در قتل دانست.

اصفهانی، قاتل را فردی ۴۰ ساله برشمرد که سال‌ها با مقتول اختلاف شخصی داشته و شب حادثه مقتول و نامزدش به دعوت او به باغش وارد شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان بریده شدن کامل سر با ارّه از بدن مقتول را تکذیب کرد و ادامه داد: قاتل با وارد کردن چاقو به گلوی مقتول و پاره شدن گلو باعث مرگش شده است و بر اساس شواهد قاتل و مقتول هیچ کدام مواد مخدر مصرف نکرده بودند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دف نوازی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام