Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح دوشنبه در جمع فرمانداران شهرستان‌های گیلان در استانداری با تأکید بر تلاش همه مسئولان برای تحقق شعار «جهش تولید»، اظهار کرد: با نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری، کارگروهی در سازمان مدیریت و برنامه تشکیل شد.

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مدون و صحیح و بهره گیری از بخش خصوصی برای توسعه استان گیلان، افزود: حرکت توسعه استان گیلان باید شتاب بیشتری گرفته و در این زمینه رفع موانع تولید باید مورد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداری گیلان از فرمانداران خواست از روند اجرای پروژه‌ها به صورت مستمر بازدید کرده و در صورت وجود مشکل و یا مانع در راستای رفع آن گام بردارند، گفت: در زمینه رونق تولید و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها نیز در کنار آسیب شناسی از موانع موجود، اقدامات لازم برای رفع آنها و تکمیل طرح‌ها در زمان بندی مشخص، انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب ۹۵ پروژه در حوزه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی برای سال جاری در استان گیلان، تصریح کرد: باید با هدفگذاری درست در مسیر رشد و توسعه شهرستان و استانمان گام برداریم.

زارع همچنین به راهبرد «ائتلاف ملی برای زندگی» نیز اشاره و بیان کرد: وحدت، انسجام، وفاق و همدلی باید در همه شهرستان‌ها مورد توجه باشد.

وی با اشاره به آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا به کسب و کارها، افزود: راهکارها و تسهیلات حمایتی از سوی دولت برای فعالان این بخش‌ها پیش بینی شده و باید اطلاع رسانی لازم از سوی مسئولان و رسانه‌ها برای ثبت نام کارآفرینان و واحدهای اقتصادی زیان دیده، در سامانه کارا انجام شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه لازمه توسعه و رشد در این استان وجود تعامل سازنده میان مسئولان و نمایندگان مجلس است، گفت: وجود هم افزایی ها سبب می‌شود تا بیشتر و بهتر به امور رسیدگی کرده و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

وی همچنین در ادامه بر جلب مشارکت‌های مردم در امور به ویژه ایجاد امنیت اجتماعی تأکید و اظهار کرد: فرمانداران در سطح شهرستان باید نظارت کافی و لازم بر عملکرد دستگاه‌های خدماتی اعم از شهرداری‌ها و دهیاران داشته باشند.

زارع با بیان اینکه باید اهتمام ویژه ای در زمینه رفع مشکلات بخش‌های برق، آب، کشاورزی، طرح‌های هادی روستایی وجود داشته باشد، گفت: وجود این نظارت‌ها سبب ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده، خواهد شد.

وی به انتصاب مدیران شهرستانی نیز اشاره و با تأکید بر اینکه این انتصابات باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود، ادامه داد: فرمانداران چنین تخلفاتی را به استانداری گزارش کنند.

کد خبر 4949993

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان پروژه های عمرانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها گرگان بیرجند زلزله یاسوج صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس

مجتبی دهقان پور در اولین نشست شورای کشاورزی استان فارس در سالجاری، بیان کرد: این طرح با هدف شفاف سازی و مدیریت مصرف سوخت و با نصب GPS بر روی ادوات کشاورزی اجرا می‌شود.

به گفته او؛ چهار شهرستان بیضا، زرقان، سپیدان و لامرد به صورت پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده اند و شهرستان‌های فسا، قیروکارزین، جویم و کوار نیز متقاضی اجرای آن هستند.

دهقان پور تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان شهرستان‌های دیگر نیز راغب به اجرای این طرح باشند، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس آمادگی همکاری در این زمینه را دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل تامین سوخت ادوات کشاورزی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان است، افزود: با توجه به کاهش ۱۰ درصدی سهمیه سوخت ماشین‌های کشاورزی از سوی ستاد قاچاق کالا و سوخت، امیدوارم با حمایت استاندار محترم فارس و همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تلاش کنیم نگرانی کشاورزان در این زمینه برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر