Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فارس نوشت: جومای احمد کاروفی، بانوی مبارز نیجریه‌ای و از پیروان و نزدیکان شیخ زکزاکی که ۵ فرزند خود را در نهضت اسلامی نیجریه تقدیم کرده است، با حضور در کرمان و در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نمود و جلوه‌ای از اسلام بود.

وی که با بدنی پر از تیر و ترکش جانباز دفاع از اسلام و تشیع در نیجریه هستند، بیش از ۵ ماه است برای مداوا در ایران به‌سر می‌برند و در این مدت یک‌بار هم حاج قاسم سلیمانی به دیدنشان رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروفی با بیان این‌که برای پس دادن بازدید حاج قاسم سلیمانی به کرمان آمده‌ام، گفت: خدا را شکر می‌کنم که از نعمت وجود رهبرانی مانند امام خمینی و سید قائد الامام خامنه‌ای برخورداریم، اشخاصی هم مانند سردار سلیمانی نمود و جلوه‌ای از اسلام هستند.

وی اظهار داشت: قبل از این‌که ایشان را از نزدیک ببینم در مورد مجاهداتشان در محور مقاومت مطالب زیادی شنیده بودم ولی وقتی ایشان را از نزدیک دیدم، قبل از این‌که سخنی بگویند نور ایمان و اسلام در چهره‌شان دیدم.

کاروفی خاطرنشان کرد: در آن دیدار حاج قاسم به من گفتند خانواده شهدا و همچنین مجروحین نهضت اسلامی نیجریه، سروران ما هستند اگر خواسته‌ای دارید مطرح کنید تا در حد توان اجابت کنم.

وی افزود: من امروز با عشقی از جنس عشق حاج قاسم به این‌جا آمده‌ام تا درخواست خودم را به او بگویم تا از جانب ایشان مورد اجابت قرار بگیرد.

کاروفی گفت: از حاج قاسم می‌خواهم برای آزادی شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و پیروان دربند ایشان دعا کنند و از خدا بخواهند ما هم در کشور نیجریه یک نظام اسلامی داشته باشیم.

این بانوی مجاهد و مبارز شیعی اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله روزی برسد امثال قاسم سلیمانی را در جهان بسیار زیاد داشته باشیم.

کاروفی گفت: زمانی که وارد شهر کرمان شدم و قبل از زیارت مرقد مطهر حاج قاسم، احساس کردم زیارت من پذیرفته شده است و زمانی که پا در گلزار شهدا گذاشتم، این حس بسیار قوی‌تر شد.

وی افزود: لحظه‌ای که خودم را کنار مزار ایشان دیدم، احساس کردم حاج قاسم کنار ما ایستاده‌اند.

لازم به ذکر است خانم جومای احمد کاروفی، فعال نیجریه‌ای و عضو جنبش مقاومت اسلامی این کشور، نویسنده، کارگردان و معلم، از نخستین زنانی بوده که به جنبش اسلامی نیجریه به رهبری شیخ زکزاکی پیوسته است. وی ۵ پسر خود را در راه دفاع از اسلام و تشیّع تقدیم کرده و خودش هم با بدنی که میزبان تیرها و ترکش‌هاست، افتخار جانبازی در راه اسلام را دارد.

کد خبر 4949932

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمان نیجریه ایران قاسم سلیمانی شیخ زکزاکی مقاومت اسلامی سردار سلیمانی صفحه اول روزنامه ها توییتر دکه روزنامه ویروس کرونا مطبوعات ایران پیام توییتری ایران ایالات متحده آمریکا تهران مجلس برنامه اینستاگرام عراق فوتبال مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این جشنواره در دو بخش نمایشگاه آداب و رسوم لباس و غذاهای محلی مدارس سما،  برگزار و از خانواده شهدای دانش آموز،  در حادثه ترویستی13 دی در مسیرگلزار شهدای کرمان و  دانش آموزان برتر مدارس سما کرمان قدر دانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید