Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@00:45:26 GMT

کمک مومنانه ۵۰ میلیون تومانی کانون جناب حرّ تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۷۰۱۱

کمک مومنانه ۵۰ میلیون تومانی کانون جناب حرّ تبریز

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ گفت: رسیدگی به فقرا و نیازمندان یکی از شیرین‌ترین کارهای خیر است که هم در این دنیا و هم در عالم آخرت حلاوت آن را خواهیم چشید. 

«سلیمان مصطفی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به فرمان تاریخی مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی ویژه و سریع تمامی گروه‌های جهادی به مسأله معیشت نیازمندان، گفت: در برهه حساس کنونی که همه جهان درگیر بحران کرونا و پیامدهای اقتصادی آن است و ما نیز با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا بیشتر از دیگران در مضیقه قرار گرفته‌ایم؛ حضرت آقا با یک توصیه به‌هنگام سیل عظیمی از کمک‌های مردمی را متوجه معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ مسجد حاج یوسف تبریز با بیان یکی از آخرین فعالیت‌های این مرکز در راستای انفاق و نیکوکاری، افزود: در لبیک به فرمایش رهبر عزیز انقلاب اسلامی در اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه حدود ۳۰۰ بسته معیشتی حاوی ۲۰۰ بسته گوشت گرم گوساله و ۱۰۰ بسته اقلام ضروری خانوارها و مقادیری وجه نقد همگی به ارزشی حدود ۵۰ میلیون تومان کلیت این طرح را شامل می‌شود که از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است.

 

وی در تکمیل توضیحات خود با تشکر ویژه از مساعدت خیرین و فعالین مسجد حاج یوسف تبریز، گفت: چنانچه اشاره شد ۲۰۰ بسته گوشت به ارزش ۱۶ میلیون تومان بعلاوه یک سری اقلام ضروری معیشتی از جمله برنج - روغن - نخود - لوبیا - رب - ماکارونی و نظایر آن به ارزش ۳۰ میلیون تومان به همراه مقادیری وجه نقد که از محل ذکات فطره جمع‌آوری شده بود؛ طی یک سنت حسنه بصورت مخفی و آبرومندانه بین نیازمندان تبریز، توزیع شد.

 

مصطفی‌زاده با گلایه از عدم اختصاص بودجه‌های دولتی و حمایت قابل توجه از گروه‌های جهادی، اظهار داشت: با اینکه در روزهای دشوار کمبود ماسک که به دلیل ضعف ارگانهای مسئول و سودجویی برخی دلالان بوجود آمده بود؛ کانون‌های مساجد در کنار پایگاه‌های مقاومت بسیج با هزينه‌های مردمی کارگاه‌های تولید ماسک برپا کرده و بار سنگینی را از دوش دولت برداشتند؛ اما متاسفانه آنچنان که باید و شاید حرکتی در حمایت‌ از این اقدامات صورت نگرفت.

 

وی در پایان با امید بخش بودن از سرگیری فعالیت‌های عبادی در مساجد کشور، اضافه کرد: خوشبختانه پس از گذشت چند ماه طاقت فرسا در نتیجه فداکاری‌های ماندگار مدافعان سلامت و همکاری مردم، سرانجام دستور برپایی نمازهای جماعت و دیگر مجالس مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صادر شد و امیدواریم با جدی شمردن طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط همه اقشار مردم از به وجود آمدن موج دوم کرونا و تکرار اعمال محدودیت‌ها جلوگیری شود.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مومنانه رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات و کمک مومنانه رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه رزمایش همدلی و مواسات رزمایش کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی رزمایش مواسات رزمایش همدلی رزمایش مشترک رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده