Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@20:43:46 GMT

همسر دوم مقتول، زن اول او را شوکه کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۷۰۴۸

صراط:

رسیدگی به این پرونده از اوایل سال 98 با گزارش یک قتل در یکی از بوستان‌های اسلامشهر آغاز شد و مأموران پس از حضور در صحنه متوجه شدند که جوان 30 ساله‌ای به‌نام امیر در یک نزاع جمعی با اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش کشته شده است و در همان دقایق اولیه هم مجید به‌عنوان ضارب بازداشت شد.

روزنامه ایران نوشت: متهم به قتل پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد و پرونده‌اش پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز در شعبه 7 محاکمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه دادگاه و پس از قرائت کیفرخواست علیه متهم خانواده مقتول درخواست قصاص کردند و در ادامه مجید در جایگاه قرار گرفت و گفت: من از امیر مشروبات الکلی می‌خریدم . یک روز قبل از حادثه او به من مشروب فروخت اما سر قیمت با هم درگیر شدیم. همان شب به جشن عروسی یکی از دوستان مشترک‌مان رفتیم و در آنجا دوباره بحثمان شد و باهم درگیر شدیم که او با چوب به سرم زد که ناچار شدم به بیمارستان بروم و سرم را بخیه بزنم. فردای آن روز برای ادامه دعوا در پارکی قرار گذاشتیم که هر دوی ما با دوستانمان آمده بودیم و درگیری بین ما آغاز شد. لحظاتی بعد امیر چاقویی از جیبش درآورد و به سمت من پرتاب کرد که چاقو به حنجره‌ام خورد و بعد از آن من هم چاقوی خودم را به سمتش پرتاب کردم که مستقیم به سینه‌اش خورد و جان باخت.

وی در پایان گفت: من قصد کشتن امیر را نداشتم با این حال قتل را قبول دارم و از کارم به شدت پشیمانم.

از سوی دیگر مشخص شد که مقتول علاوه بر همسر دائمی اش زن دیگری را نیز به عقد موقت خود درآورده بود و از وی نیز یک فرزند دارد که در جلسه دادگاه وقتی این زن و کودکش به‌عنوان اولیای دم حاضر شدند همسر اول مقتول از وجود آنها اظهار بی‌اطلاعی کرد و شوکه شد اما در ادامه پدر و مادر مقتول اظهار داشتند از وجود این زن و کودکش اطلاع داشتند و او همسر صیغه‌ای پسرشان بوده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرد جوان دادگاه کیفری استان تهران بازداشت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت