Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکایت «روزهای لاجوردی»، زندگی‌نامه سردار شهید سید مهدی لاجوردی، فرمانده گردان زرهی امام سجاد (ع) لشکر ۲۷ محمد‌ رسول ‌الله (ص) در ۳۱۹ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حکایت «روزهای لاجوردی»، زندگی‌نامه سردار شهید سید مهدی لاجوردی، فرمانده گردان زرهی امام سجاد (ع) لشکر ۲۷ محمد‌ رسول ‌الله (ص) در ۳۱۹ صفحه مننتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب بیست و هفتمین کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌‌ها به قلم «مریم عرفانیان» است که بر اساس مصاحبه‌هایی که با خانواده و دوستان و هم رزمان شهید با بیانی روان و صمیمی انجام شده، می‌‌پردازد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«هیکل سیدمهدی درشت بود و دستش سنگین. وقتی عصبانی می‏شد، همه چیز را تار و مار می‏‌کرد. اما از وقتی وارد جنگ شده بود، توبه کرد. عصبانی که می‏شد، خودش را به در و دیوار می‏زد و می‌گفت: «منو عصبانی نکنین، من توبه کردم.» حالا چنین آدمی ‏با سر و وضعی آشفته از عملیاتِ خیبر برگشته بود و یک عده با دیدن حالِ او و دوستانش حرفی را به زبان آورده بودند که نباید می‌‏گفتند. سیدمهدی بی‏‌اعتنا به اطرافش پیش می‏‌آمد. بندهای پوتین خاک‏ آلودش باز بود. پیراهنش روی شلوارش افتاده و کثیف بود. چهره‌اش‌ عرق‌ کرده‌ و‌ موهایش‌ چسبیده‌ بود به‌پیشانی‌‌اش‌‌.

-‏ وااای! سید الآن به‏م‏ ریخته. اگه جوونا دوباره متلک بگن، ممکنه قاطی کنه.

عمار این حرف را زیر لب گفت و به جوان‏‌ها نگاه کرد. جوان‌‏ها از متلکی که گفته بودند، می‌‏خندیدند ...»

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب حاضر را با ۱۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷هزار تومان فقط تا روز ۲۹خردادماه از نشر ۲۷ بعثت تهیه و مطالعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کتاب خانواده امام سجاد شهید کتاب خانواده امام سجاد نشر 27 بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • کتابِ «حکایت زخم‌ها» به چاپ دوم رسید
  • کتابِ «حکایت زخم ها» به چاپ دوم رسید
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر