Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:31:41 GMT

مشارکت ۲۰ هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۷۹۶۷

مشارکت ۲۰ هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

ایسنا/لرستان مدیر امورکتابخانه‌های لرستان از مشارکت ۲۰ هزار نفری در دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی استان خبر داد.

فرشته طهماسبی امروز دو شنبه، ۲۶ خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فراخوان دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی، گفت: با فراخوان این جشنواره ملی که از اسفندماه سال گذشته هم‌زمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد، تاکنون ۲۰ هزار نفر در این جشنواره فرهنگی که در فضای مجازی برگزار شده است، شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره کتابخوانی خبر داد و افزود: با توجه به استقبال هم‌استانی‌ها بخش آنلاین جشنواره تا پایان تیرماه امسال تمدید شده است و بخش مکتوب جشنواره نیز در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان با تأکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی در این استان، اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص مبارزه با بیماری کرونا و تعطیلی چندماهه مراکز فرهنگی و علمی، تاکنون بیش‌ از ۲۰ هزار نفر در گروه‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک‌نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه‌ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی در بخش مجازی و الکترونیک جشنواره شرکت کرده‌اند.

طهماسبی خواستار شرکت آحاد جامعه در رده‌های سنی متفاوت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جشنواره کتابخوانی رضوی کتاب لرستان کتابخوانی رضوی ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود