Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام میرزایی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اگر مکان مناسب و تجهیزات مورد نیاز اولیه از سوی فرمانداری شهرستان سلطانیه در اختیار این جمعیت قرار گیرد در این صورت جمعیت هلال احمر استان زنجان، آماده برای راه‌اندازی شعبه و تامین کادر مربوطه در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: درخواست به فرمانداری شهرستان سلطانیه به منظور تامین فضای کافی و تجهیزات مناسب برای ایجاد شعبه جمعیت هلال احمر در این شهرستان، ارایه شده است و اکنون منتظر پاسخ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با بیان اینکه در زمان حاضر، این شهرستان از وجود خانه هلال که در زمان بحران، می تواند نقش مهمی در امدادرسانی داشته باشد برخوردار است، افزود: اعضای داوطلب، فعالیت ها را در خانه هلال شهرستان سلطانیه عهده دار هستند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان، دارای هفت شعبه در شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود است که در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی، خدمات امدادی به آسیب دیدگان ارایه می دهند.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور زنجان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر سلطانیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر سلطانیه سازمان مدیریت بحران کشور زنجان سازمان امداد و نجات هلال احمر سلطانیه شهرستان سلطانیه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه شنبه در جمع امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی اظهار داشت: از فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان در همه زمینه‌ها تقدیر می‌شود.

فرماندار دشتی با اشاره به جایگاه هلال احمر افزود: هلال احمر به عنوان مجموعه برخواسته از جامعه و همراه مردم در چارچوب خدمات دهی دولت به مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بحرانی نقش هلال احمر در زمان سیل و زلزله را مهم عنوان کرد و بیان کرد: هلال احمر در مواقع بحران به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وی اضافه کرد: نقش هلال‌احمر در توسعه اجتماعی مهم و کارآمد است و وابسته به هیچ جریان و گروه سیاسی نیست.

وی ادامه داد: حضور هلال احمر در بین اقشار مختلف جامعه ستودنی است.

بحرانی خاطر نشان کرد: در زمان کرونا هلال احمر نقش ارزشمندی در ریشه کن کردن این بیماری در سطح جامعه داشته باشد.

وی یادآور شد: نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی و حفظ سلامت جامعه ستودنی است.

بحرانی بیان کرد: جایگاه و ظرفیت هلال احمر در بین مردم تبیین شود و جمعیت هلال احمر به عنوان جایگاه مردمی در مدیریت بحران همیشه سرآمد است

کد خبر 6099883

دیگر خبرها

  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت