Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: رسول خطیبی مربی با دانشی است امسال در کنار هم برای صعود آماده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم آقایی، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک، درخصوص آخرین وضعیت تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خدا را شکر ما بعد از دوران کرونا تمام تمرینات‌مان را روزانه دو جلسه انجام دادیم و  در دو بازی دوستانه هم حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بچه‌ها بدن‌شان خوب است و ان‌شاءالله کم کم برای بازی‌ها آماده می‌شویم.

او اضافه کرد: برای فوتبالیست‌ها واقعا سخت است که نتوانند فوتبال بازی کنند. فوتبالیست‌ها باید بدانند اگر لیگ امسال تعطیل شود مطمئنا سال بعد که در اوج کرونا هستیم صد در صد تعطیل می‌شود. فوتبالیست‌ها به جز فوتبال کار دیگری ندارند پس مطمئن باشند با تعطیلی فوتبال هیچ چیز درست نمی‌شود. پروتکل‌ها را هم تیم ما انجام داده و دو آزمایش کرونا دادیم که پاسخ تست همه نفرات‌مان منفی بوده و در حال حاضر در سلامت کامل تمرین می‌کنیم.

آقایی در خصوص همکاری‌اش با رسول خطیبی گفت: اولین سالی است که با رسول خطیبی همکاری می‌کنم. او یکی از مربیان با دانش لیگ است و با مدیریت و توانایی فنی که دارد مطمئن باشید امسال تیم ما لیگ برتری خواهد شد. ما با تیم دوم یک امتیاز فاصله داریم. همه بازی‌های بالا جدولی را همه انجام داده‌ایم و مقابل ته جدولی‌ها هم در خانه بازی خواهیم کرد. از 8 بازی که پیش‌رو داریم 5 بازی در اراک است و مطمئن باشید امسال سال صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال رسول خطیبی میثم آقایی رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس

ایپسویچ‌ تاون با قطعی کردن رده دوم خود در چمپیونشیپ، به لیگ برتر انگلیس صعود کرد تا پس از 22 سال، در سطح اول فوتبال جزیره حضور داشته باشد.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس