Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از شهروندان سیب و سورانی در پی قطعی مکرر و افت فشار آب در این شهرستان ضمن ابراز گلایه و نارضایتی از عملکرد اداره آب خواستار مرتفع شدن این معضل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، کم بود آب، قطعی مکرر و افت فشار آب با آغاز فصل گرما به سریال پرتکرار مردمان جنوب سیستان و بلوچستان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قصه پر غصه قطعی  و افت فشار آب در اغلب شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان با آغاز فصل گرما و راه اندازی کولر های آبی زندگی را برای مردم این خطه از کشور با سختی مواجه کرده است. 

یکی از شهروندان سیب و سورانی در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: اهالی شهر سوران برای تهیه آب مورد نیاز در طول روز با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان به مدت چهار روز در هفته آب ندارند، ادامه داد: مشکل مهم و اصلی در حال حاضر شهروندان در بحران کرونا در این شهرستان کمبود آب است که منجر به نگرانی شده است.


کمبود آب معضل جدی شهروندان سیب و سورانی


این شهروند سیب و سورانی ادامه داد: با آغاز فصل گرما کولر های آبی در این منطقه راه اندازی می شود از سوی دیگر با توجه به تعرفه های بالای برق نمی توان از کولر گازی یا اسپیلت استفاده کرد، حال با وجود افت فشار آب و قطعی مکرر آب لوله کشی از کولر آبی هم نمی توان استفاده کرد. 

وی خاطر نشان کرد: قرار بوده پروژه انتقال آب ماشکید به سوران در سال ۹۶ به اتمام برسد اما با گذشت بیش از سه سال از اخرین وعده، همچنان این پروژه مورد بهره برداری قرار نگرفته است. 

 پرکی یکی دیگر از شهروندان سیب و سورانی با اشاره به جلسه مدیر اداره آب شهرستان با اعضای شورای شهر، گفت:  در این جلسه مقرر شد تا شهرداری آب چاه را موقتا در اختیار اداره آب قرار دهد تا در مدار قرار گیرد و مشکل شهروندان مرتفع شود. 

وی خاطر نشان کرد: اداره آب موظف است مشکلات این حوزه را در بحران کرونا مرتفع سازد تا مردم از این باب نگرانی نداشته باشند. 

لازم به ذکر است خبرنگار ما جهت پیگیری مشکلات حوزه آب شهرستان سیب و سوران با نعمان رییسی رییس امور آب شهرستان تماس گرفت که وی پاسخگوی تلفن خود نبود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: افت فشار آب اداره آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان