Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:25:01 GMT

نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۸۴۰۲

نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان در کاشان

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ پاسدار علی قربانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول گزارشی مبنی بر انجام یک عملیات آدم ربایی و انتقال گروگان به کاشان اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که گروگان در یکی از مناطق شهر گلپایگان در حال تردد بوده که توسط دو آدم ربا به دلیل مشکلات مالی با زور و تهدید ربوده شده و به شهر کاشان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران آگاهی کاشان موفق شدند مخفیگاه آدم ربایان را طی یک عملیات پلیسی شناسایی کنند، ابراز داشت: کارآگاهان بلافاصله پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب کاشان وارد عمل شده و طی یک عملیات ویژه و ضربتی اقدام به محاصره مخفیگاه کرده و ضمن دستگیری ۲ متهم، فرد گروگان گرفته شده که جوانی ۲۰ ساله بود را نجات داده و به آغوش خانواده اش بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه عملیات نجات این جوان گلپایگانی در کمتر از ۱۲ ساعت انجام و با موفقیت به پایان رسید، تصریح کرد: نیروی انتظامی کاشان در برخورد با مجرمین به خصوص مرتکبین جرایم خشن هیچ گونه مماشاتی ندارد و قاطعانه با متجاوزین به حقوق مردم برخورد می‌کند.

دستگیری سارق حرفه ای احشام در منطقه لتحر کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری سارق احشام در منطقه لتحر کاشان خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان، سارق حرفه ای احشام دشت لتحر کاشان در حین سرقت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قربانی افزود: طی بازجویی‌های اولیه به عمل آمده، متهم تاکنون به ۶ فقره سرقت احشام به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیون ریال اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

انهدام باند سارقان کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی در کاشان

وی همچنین از انهدام باند سارقان کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی در کاشان خبر داد و بیان داشت: باند ۷ نفره سارقان حرفه ای کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی شهرستان کاشان شناسایی، دستگیر و به ۱۶۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بیشتر عملیات سرقت این سارقین از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی واقع در شهرک فتح المبین و شهرک صنعتی امیرکبیر شهر کاشان بود، تاکید کرد: در ادامه این عملیات سه مالخر نیز که با هماهنگی مقام قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 4950110

منبع: مهر

کلیدواژه: علی قربانی گروگانگیری گروگان گیری دستگیری سارق ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام آتش سوزی جنگل ها بیرجند گرگان زلزله یاسوج صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی