Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های کره شمالی بار دیگر در حمایت از صحبتهای خواهر رئیس کره شمالی به انتقاد از عملکرد دولت سئول پرداخته‌اند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یونهاپ، یکی از روزنامه های مهم کره شمالی امروز (دوشنبه) در مطلبی با تهدید همسایه جنوبی نوشت که درصورت ادامه کمپین توزیع اعلامیه در نقاط مرزی بین دو کشور، پیونگ یانگ دست به اقدام تلافی جویانه خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعا پس از آن مطرح شد که خواهر رئیس کره شمالی نسبت به اقدام نظامی علیه کره جنوبی هشدار داد.

روزنامه رودونگ سینمون که یکی از بلندگوهای تبلیغاتی کره شمالی به شمار می رود در مطلبی نوشت: اقدامات تلافی جویانه و بی رحمانه ادامه خواهد یافت. ارتش شکست ناپذیر، قدرتمند و انقلابی ما کاری را شروع خواهند کرد که انتقام مردم ما را بگیرند که عصبانی تر از همیشه هستند.

روز شنبه 14 ژوئن، کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون در بیانیه‌ای خطاب به دولت کره جنوبی تهدید کرد، پیونگ یانگ به زودی دفتر فرهنگی میان دو کشور که نماد ارتباط میان دو کره به شمار می‌رود را تعطیل خواهد کرد.

کیم یو جونگ، پیشتر همسایه جنوبی خود را تهدید کرده بود در صورت تعلل سئول در قطع کردن فعالیت‌های ضد پیونگ یانگ، کشورش به توافق نظامی که در سال 2018 میان دو کشور به امضا رسید خاتمه خواهد داد.

کیم در بیانیه‌ای خود می‌نویسد: «با استفاده از اختیارات خود که از جانب مقام معظم رهبری و همچنین حزب و دولت دریافت کرده‌ام، دستور دادم در مقابله با دشمن {کره جنوبی} اقدامات قاطعانه بعدی صورت پذیرد

جانگ کوم چول» مدیر «دپارتمان جبهه متحد شمالی» نیز  در بیانیه‌ای که توسط «خبرگزاری مرکزی کره» منتشر شد، از دولت کره جنوبی به‌شدت انتقاد کرده است.

وی با اشاره به انتشار برگه‌ها و اوراق تبلیغاتی علیه کره شمالی تصریح کرد که به‌سختی بتوان تردیدها را نسبت به گفته‌ها و اقدامات کره جنوبی برطرف کرد؛ زیرا نهاد ریاست‌جمهوری آن کشور با «عذرخواهی ظاهری» به‌دنبال رفع اتهامات و عبور از بحران است، حال آنکه مرتکب اشتباهاتی در قبال کره شمالی شده است.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیم جونگ اون اخبار "کره شمالی" کره جنوبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیم جونگ اون اخبار کره شمالی کره جنوبی کیم جونگ اون اخبار کره شمالی کره جنوبی کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم