Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@16:44:13 GMT

آخرین خبرها از دستگیری قاضی منصوری در رومانی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۸۴۷۴

آخرین خبرها از دستگیری قاضی منصوری در رومانی

به گزارش تابناک، سید عباس موسوی در نشست خبری امروز خود گفت: احتمالاً نشست سران کشورهای ایران روسیه و ترکیه در ارتباط با موضوع آستانه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود.

وی افزود: احتمالا در جریان سفر آقای ظریف به دو کشور ترکیه و روسیه در این مورد صحبت می‌شود و تاریخی برای برگزاری آن در آینده نزدیک مشخص می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در ادامه صحبت های خود با انتقاد از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران گفت: آنها تلاش دارند موضوعی که بسته شده است را بر مبنای ادعاهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و شخصیت نتانیاهو باز کنند.

وی ادامه داد: جای تاسف دارد که آژانس به جای اتکا به مدارک متقن و نگاه به همکاری‌های خوب و سطح بالای ایران با این سازمان بین المللی به ادعاهای رژیمی می‌پردازد که خصومتش با مردم و نظام ایران و نظام بین الملل برای همگان روشن است .

موسوی گفت: ما به آژانس توصیه می‌کنیم که کمی آینده‌نگری داشته باشد و قدر همکاری‌های ایران را بداند .

وی گفت: امیدواریم نشست اخیر آژانس منجر به نتیجه‌ای شود که برای حفظ امنیت بین‌المللی مفید و سازنده است .

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر آژانس تصمیمی غیر سازنده‌ای در مورد ایران بگیرد، امکان دارد که ایران واکنش درخوری نشان دهد و احتمالاً آنها خودشان حدس خواهند زد که این تصمیم چه خواهد بود .

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین در مورد موضوع قاضی منصوری و دستگیری او در رومانی گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم ایشان به سفارت ایران در رو مانی مراجعه کرده و گفته است که چه کار کنم و درخواست راهنمایی کرده است ، سفارت ایران نیز به ایشان برای بازگشت به میهن راهنمایی‌هایی ارائه داده است .
وی با بیان اینکه ایشان بر اساس حکم مراجع قضایی کشور از طریق اینترپل ایران تحت تعقیب بوده اند، ادامه داد : ظاهراً ایشان در آنجا حالشان خوب نبوده است و به بیمارستان مراجعه می‌کنند و در آنجا تحت حفظ قرار می گیرند و بازداشت می شوند .

موسوی ادامه داد : وزارت خارجه در مورد اجرای احکام و دستورات مراجع قضایی راسا ورود پیدا نمی‌کند بلکه سعی می کند اجرای آنها را تسهیل کند و اینکه به صورت قانونی این اقدامات انجام شود .

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار قاضی منصوری سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟