Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:06:58 GMT

کاهش ۶۰ درصدی مسافران اتوبوس در کرج

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۸۵۰۰

کاهش ۶۰ درصدی مسافران اتوبوس در کرج

ایسنا/البرز رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: کرج ۳۰۰ دستگاه اتوبوس کم دارد.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه به تازگی ۵۶ دستگاه اتوبوس خریداری شده، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها به زودی وارد خطوط پرتردد شهر می شوند.

وی ادامه داد: ۳۶ دستگاه از این اتوبوس‌ها تا کنون تحویل گرفته شده اند و مابقی نیز تا آخر هفته به سازمان تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: با توجه به اینکه این اتوبوس‌ها به راننده نیاز دارند، پس از اخذ مجوزهای قانونی لازم نسبت به جذب راننده برای آنها اقدام می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به قطع همکاری تعدادی از اتوبوس‌های بخش خصوصی به واسطه شیوع کرونا  وکاهش مسافر گفت: هزینه جاری هر دستگاه اتوبوس در هر روز حدود ۳۰۰ هزار تومان است و به طور قطع این هزینه ها باید از طریق کرایه مسافران تامین شود.

استاد کاظمی وی با اشاره به اینکه از اسفند سال گذشته به واسطه شیوع کرونا شاهد کاهش محسوس مسافران اتوبوس بودیم، توضیح داد: طی سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مسافر اتوبوس در کرج بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته است.

این مسئول تاکید کرد: کاهش مسافر باعث شده بسیاری از صاحبان اتوبوس در بخش خصوصی برایشان به صرف نباشد که مسافران را جابه جا کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به کمبود اتوبوس در کرج  گفت: حتی اگر این ۵۶ دستگاه اتوبوس هم به خطوط شهر اضافه شود باز هم ۳۰۰ دستگاه اتوبوس کم داریم تا بتوانیم مسافران را با سرفاصله مطلوب ۱۰ دقیقه ای جابه جا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج دستگاه اتوبوس اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو