Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@21:13:28 GMT

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری زیبانو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۸۵۵۱

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری زیبانو برگزار شد

به گزارش افکارنیوز،

اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری زیبانو و چالش کدنویسی آنلاین واحد الکترونیکی چکاوا در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

اخبار اجتماعی- در این مراسم که با حضور محمدرضا کشاورزی ریاست واحد الکترونیکی، کورس نکوفر سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد الکترونیکی و مسئول برگزاری رویداد چکاوا و امیرعباس حقیقت سرپرست واحد فرهنگی و اجتماعی واحد الکترونیکی و مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی هنری زیبانو برگزار شد، اسامی برگزیدگان از سوی مژده لواسانی مجری این مراسم اعلام و نفرات برتر این دو رویداد بزرگ علمی و فرهنگی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علاقمندان توانستند پخش زنده این مراسم را از طریق اینستاگرام واحد الکترونیکی به نشانی http://instagram.com/iauec.ac.ir و سایت این واحد دانشگاهی به نشانی http://iauec.ac.ir/online نظاره گر باشند.

لازم به ذکر است واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری رویداد چکاوا به عنوان بزرگترین مسابقه برنامه نویسی آنلاین کشور و با هدف شناسایی نخبگان حوزه برنامه نویسی، توانست بسترها را برای کشف استعدادهای برتر در این زمینه مهیا کند.

از سوی دیگر حضور گسترده مخاطبین علاقمند در اولین جشنواره فرهنگی هنری زیبانو در بخش‌های کتابخوانی آنلاین، ساخت کلیپ به داوری محمد ابوالحسنی عکس نوشت به داوری مژده لواسانی، داستان کوتاه به داوری بهزاد دانشگر، کاریکاتور به داوری بهرام عظیمی و همچنین شعر به داوری امیراسماعیل آذر نیز، زمینه ای برای شناسایی استعدادها در حوزه فرهنگی و در قالب جشنواره بزرگ فرهنگی هنری زیبانو شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: واحد الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی