Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:56:47 GMT

احتمال تعویق اسکار به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۸۷۷۹

احتمال تعویق اسکار به خاطر کرونا

آیا مراسم اسکار برای بار چهارم شاهد تعویق مراسم خود خواهد بود؟ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به نقل از هالیوود ریپورتر، تا ساعاتی دیگر و با برگزاری جلسه آنلاین میان اعضای هیأت آکادمی اسکار معلوم خواهد شد که آیا بزرگ‌ترین جشن سینمایی هالیوود در زمان همیشگی خود یعنی بیست‌وهشتم فوریه برگزار خواهد شد یا خیر؟

رافعی: قوه قضائیه سری به دفاتر تهیه‌کنندگان بزند/ پول‌شویان، سینما را رختشورخانه خود کرده‌اند

این موضوع چهار روز قبل و با تشکیل جلسه آنلاینی به دلیل شیوع بیماری کویید-19 مطرح شد و قرار است تا امروز نیز با برگزاری جلسه‌ای دیگر این مسأله تبیین شود و برای آن تصمیم‌گیری نهایی شود؟ 

این بار اول نیست که این مراسم مهم سینمایی در آمریکا به تعویق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلکه در سه تاریخ  سال 1938 به دلیل سیل لس‌آنجلس، سال 1968 به خاطر قتل دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور و بار سوم در سال 1981 به دلیل تلاش برای ترور رییس‌جمهور رونالد ریگان این مراسم تحت تأثیر قرار گرفت.

در ضمن جدای از بررسی زمان تشکیل این مراسم، بازه  بررسی صلاحیت شرکت فیلم‌ها در اسکار را فراتر از روز سی‌ویکم دسامبر 2020 ببرند.

باتوجه به پیک دوم کرونا در سال جاری که تا آخر سال ادامه خواهد داشت، به نظر می‌رسد که احتمال لغو این برنامه وجود خواهد داشت.

حمایت رانت‌خواران از ورود پول‌های کثیف به سینما/ پول‌شویان در سینما اعتبار کسب کردند+فیلمدر سینمای ملوک‌الطوایفی ایران؛ بودن یا نبودن پروانه ساخت مسأله‌ای نیست!

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سینما هالیوود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سینما هالیوود ویروس کرونا سینما هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علیرضا عرب علیدوستی در این باره گفت: با توجه به نزدیکی کرمان به استان سیستان‌ و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین(معمول) کودکان اضافه شده  وخانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر علت واکسن سرخک را دریافت نکرده اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رییس مرکز بهداشت رفسنجان از شهروندان خواست اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند؛ همچنین در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک فوری به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی(ع) جهت انجام نمونه‌گیری مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد، بنابراین خانواده‌ها واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی (واکسن MMR) به تعویق نیاندازید.

سرخک بیماری ویروسی مسری است که از طریق ذرات معلق در هوا و تماس با ترشحات فرد بیمار سرایت می‌کند و علائم این بیماری شامل تب، بثورات پوستی، التهاب، قرمزی پشت گوش، خستگی، ضعف و بی‌حالی نمایان می شود.

 

دیگر خبرها

  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)