Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: حباب قیمتی در بازار تلفن همراه از بین رفته است و قیمت های فعلی ، واقعی هستند.

افشین اکبری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: گوشی تلفن همراه به دلیل وارداتی بودن وابستگی شدیدی  به نرخ ارز دارد. وی تصریح کرد: اگر در تخصیص ارز به این کالا اتفاق خاصی رخ ندهد و قیمت ارز نیز روند افزایشی خود را ادامه دهد، بدون تردید افزایش قیمت در بازار تلفن همراه نیز رخ خواهد داد زیرا  ارز نیمایی برای واردات تلفن همراه که جزو گروه ۲۴  قرار دارد  حذف شده است و در شرایط فعلی ارز صادر کننده به واردات این کالا تخصیص داده می شود به طوری که یک وارد کننده تلفن همراه  در صورت دریافت مجوز واردات از سوی بانک مرکزی ، باید ارز خود را از طریق افرادی که کالایی را صادر می کنند به قیمت روز بازار  تهیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رییس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد افزود: قیمت تلفن همراه و ملزومات آن به تناسب افزایش نرخ ارز از ابتدای سال ، روند صعودی قیمت را داشته است و از طرفی حبابی که در گذشته برخی اعتقاد داشتند در بازار این کالا وجود دارد  از بین رفته است و قیمت ها واقعی می باشند از این رو افرادی که متقاضی خرید گوشی تلفن همراه هستند انتظار کاهش قیمت ها را نداشته باشند بلکه ممکن است حتی افزایش قیمت نیز در بازار این کالا رخ دهد. وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات ارزی در حال حاضر اجازه واردات گوشی های بالای ۳۰۰دلار به دلیل ارز بری بالا و اینکه گوشی های لوکس محسوب می شوند  داده نمی شود اما در سایر موارد و به ویژه گوشی هایی که مورد پسند عامه مردم که دارای قیمت های متوسط و رو به پایین هستند مشکل خاصی نیست  و کمبودی وجود ندارد. رییس اتحادیه صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشهد اظهار کرد: بالغ بر ۲۰۰هزار گوشی تلفن همراه در گمرکات کشور برای ترخیص  و ورود به بازاربلاتکلیف و  منتظر مجوز بانک مرکزی هستند که حدود ۱۰ درصد آنها مربوط به خراسان رضوی می باشند .   وی ادامه داد: افرادی که قصد خرید تلفن همراه دارند، در گام اول گوشی های  گارانتی ‌دار خریداری کنند و در مرحله بعد از فروشنده این موضوع را که مرکز خدمات داخل استان داشته باشد را  نیز سوال کنند. اکبری ادامه داد: از آن جا که افرادی که در صنف تلفن همراه فعالیت دارند غالبا  افرادی جوان و با سرمایه اندک هستند از این رو  تاب آوری کمتری دارند  ، از طرفی  هزینه های سربار همچون اجاره بها نیز افزایش زیادی داشته اند این در حالی است که سود فروش تلفن همراه نیز  بسیار پایین و بین نیم تا یک و نیم درصد می باشد. وی افزود: افزایش قیمت ها و مشکلات اقتصادی در سطح جامعه  نیز باعث کاهش خرید مردم شده است که مجموعه این عوامل سبب شده از اسفند سال گذشته تا کنون بالغ بر ۱۰درصد از اعضای این اتحادیه پروانه های خود را لغو و به مشاغل دیگر روی  بیاورند. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تلفن همراه مشهد نرخ ارز گوشی تلفن همراه تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ

آفتاب‌‌نیوز :

ارز‌های دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۱۰:۴۲ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۱.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۹ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • همراه پرخرج