Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با تلاش عوامل حوزه فنی این شرکت، برای اولین بار سیستم خودکار و اتوماتیک ضدعفونی اتوبوس ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایمان غنی زاده در این باره اظهار کرد: در این فناوری جدید با راه اندازی سیستم خودکار، اتوبوس در مدت ۵ ثانیه به طور کامل ضدعفونی می شود و نیازی به ضدعفونی کردن دستی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم این سیستم، ضدعفونی رکاب اتوبوس است، اظهار داشت: این کار می تواند از ورود هر نوع آلودگی به داخل اتوبوس هنگام سوار شدن مسافران در هر ایستگاه جلوگیری کند بنابراین اتوبوس در هر لحظه ضدعفونی می شود.

 

غنی زاده، هزینه تجهیز هر اتوبوس به این سیستم را حدود یک میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز می توان ناوگان اتوبوسرانی تبریز را به این سیستم مکانیزه و خودکار ضدعفونی تجهیز کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،سه دانش آموزان نیشابوری در اقدامی زیبا و ابتکاری ماکت خودرو عملیاتی آتش نشانی را در قالب یک برنامه درسی و علمی طراحی و اجرا کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در جلسه‌ای که به منظورقدردانی از این دانش آموزان مبتکر برگزار شده بود، گفت: جای بسی خوشحالی است که فعالیت‌ها و اقدامات خدمتگزاران سازمان آتش نشانی مورد توجه و عنایت دانش آموزان و آینده سازان شهر عزیزمان نیشابور بوده و در راستای تکالیف درسی و علمی خودشان به این سازمان هم توجهی ویژه داشته اند.

ابوالفضل اسدی افزود: قطعا برای طرح‌های بعدی و کاملتر این عزیزان و سایر دانش آموزان مدارس نیشابور آماده حمایت و پشتیبانی کامل هستیم و این بهترین مسیر برای استفاده از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان جهت ایده پردازی‌های بزرگتر و توجه به سازمان آتش نشانی در همه ابعاد است.

وی گفت: دانش آموزان آرتین بکاییان و امیر رضا عمارلو از آموزشگاه امام حسین (ع) و آنیتا زرگرانی از آموزشگاه پدران آسمانی، سه دانش آموز خوش ذوق پایه هفتم هستند که ماکت خودرو عملیاتی آتش نشانی را در قالب یک کار گروهی طراحی و ساخته اند.

وی افزود: این دانش آموزان حدود یکماه زمان صرف ساختن این ماکت کرده اند و خودروی ساخته شده با استفاده از کنترل دستی توانایی حرکت به جلو و عقب، پاشیدن آب و دارای جعبه کمک‌های اولیه، آژیر اعلام خطر با چراغ‌های هشدار دهنده و کاملا ابتکاری طراحی شده است.

 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا