Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:48:04 GMT

معارف وند سرپرست هیات اسکواش استان قم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۱۶۵

معارف وند سرپرست هیات اسکواش استان قم شد

با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و تایید رییس فدراسیون، سعید معارف وند سرپرست هیات اسکواش قم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پس از اعلام نیره سادات حسینی رییس هیات اسکواش قم مبنی بر کناره گیری از مسولیت بدلیل مهاجرت از استان قم و با پیشنهاد منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و تایید مسعود سلیمانی رییس فدراسیون، سعید معارف وند که از کارشناسان باتجربه ورزش قم است، به عنوان سرپرست هیات اسکواش قم منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معارف وند، مهندس فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مدرک مهندسی نرم افزار دارد و هم اکنون به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مشغول به فعالیت است.

وی در حوزه های مختلف کارشناس سخت افزار اداره کل ورزش و جوانان استان قم ( 4 سال) و عضو هیئت مدیره سهام عدالت ( 3 سال )و دبیر کمیته حفاظت آیتی حراست کل استان قم ( 4 سال )خدمت کرده است.

شاخص ترین عناوین کسب شده توسط وی کسب عنوان روابط عمومی برتر در بین ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور -  4 سال، کسب عنوان مدیرجوان برتر در سطح استان، دریافت بیش از 100 لوح تقدیر از ( معاون وزیر – رئیس مرکز روابط عمومی وزارت – استاندار – فرماندار و  مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بوده که کارنامه درخشانی از فعالیت های ایشان در ورزش قم ساخته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکواش ورزش و جوانان استان قم هیات اسکواش معارف وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، یکی از موضوعات مهمی که بحث آن بیش از قبل مطرح شده، بحث پرداخت حق پخش تلویزیونی توسط صدا و سیما است. موضوعی که امروز و در حاشیه در حاشیه جلسه هیأت دولت، از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز پرسیده شد.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پاسخ داد: موضوع حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست، حق پخش متعلق به ورزش کشور بوده و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و باید این گره باز شود.

هاشمی اضافه کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه، موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تنظیم می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: حق پخش، حق ورزش است و باید به ورزش داده شود. طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند. لذا این یک موضوع اساسی است و ان‌شاءالله این کار صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم