Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه ابراهیمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این صندوق در این مدت در  مجموع  ۱۹۷ میلیارد ریال  حق بیمه جذب کرد که  ۷۰ درصد آن توسط دولت و مابقی توسط بیمه گزار تامین شده‌است.

وی اظهارداشت: انعقاد بیمه در۶ بخش آبزیان، تنه درختان، دام، طیور، محصولات باغی و زراعی صورت گرفته که پنج بخش آن مشمول خسارت شدند و تنها در زمینه تنه درختان حادثه‌ای رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی بیان کرد: صندوق همه تلاش و توان خود را برای تحقق شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب "جهش تولید"  نامگذاری کرده در حمایت از کشاورزان بکار می‌بندد.

ابراهیمی  افزود: افزایش خودکفایی درمحصولات اساسی با حمایت از کشاورزان که موردتاکید رهبرمعظم انقلاب است در دستور کار صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفته است تا آنان بتوانند همه تلاش خود را برای سرمایه‌گذاری مطمئن و تولید سودآور برای رفع نیازهای اساسی را بکاربگیرند.

وی اظهارداشت: بطور یقین حمایت و گام برداشتن در این مسیر، چرخ تولیدات کشاورزی را بهتر به حرکت در آورده و جامعه هدف برای سرمایه‌گذاری در صندوق تلاش بیشتری خواهد کرد.
مدیرعامل نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی شرکت بیمه گران جنوب گناوه گفت: کیفیت و ارتقای رضایت جامعه هدف  همواره با استفاده بهینه و موثر در راستای خدمات رسانی مدنظر قرار دارد.

وی افزود: صندوق و سامانه بیمه کشاورزی در شهرستان و حتی کشور به روزترین و کارآمدترین صندوق های بیمه است که به منظور حمایت از بخش تولیدات کشاورزی ازسال ۸۱ در این منطقه استقرار یافته‌است.
ابراهیمی تاکیدکرد: این صندوق در زمینه زارعت، کشاورزی، دامداری، باغداری، پرورش مرغ و میگو فعالیت دارد و افرادی که به عضویت در می‌آیند تنها ۳۰ درصد حق بیمه پرداخت و ۷۰ درصد آن را دولت تامین می‌کند.
مدیرعامل نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی شرکت بیمه گران جنوب گناوه اظهارداشت: این صندوق یکی ازشاخه‌های فعالیت بانک کشاورزی است که باتوجه به برنامه‌ریزی‌های مدون صورت گرفته در مرکز استان و همه شعب شهرستان‌ها دریک سال اخیر خدمات و گام‌های اثرگذاری در زمینه بیمه کشاورزی و استقبال جامعه هدف به صورت مستمر برداشته شده‌است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه صندوق بیمه در زمان حاضر دارای ردیف بودجه‌ای مستقل در قانون بودجه کل کشور است ازنظر مالی تقویت شده و توان پرداخت خسارت به بیمه‌گزاران را درکمترین زمان ممکن دارد.

ابراهیمی گفت: با کیفی سازی فعالیت صندوق در سال های اخیر،  نحوه ارزیابی و برآورد خسارت‌ها دقیق و بصورت واقعی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این ارتباط صندوق بیمه کشاورزی به غیر از استفاده از کارشناسان متخصص و مجرب کشاورزی و فنی، سامانه‌های کاربردی و مکانیزه نیز در اختیار دارد.

ابراهیمی اظهارداشت: در کنار همه این فعالیت‌ها، کار پایش و ثبت اطلاعات فیزیولوژیکی گیاهان و درختان بصورت مستمر در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه مراحل رشد در دوره‌های مختلف ثبت وضبط می‌شود.

مدیرعامل نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی شرکت بیمه گران جنوب گناوه گفت: افرادی که قصد عضویت در صندوق بیمه کشاورزی دارند برای کسب اطلاعات به بانک کشاورزی شعبه مرکزی یا نمایندگی صندوق مراجعه کنند.
ابراهیمی گفت: ییکهزارو۷۵۳ نفر در این شهرستان ودامداران و کشاورزان سعدآباد دشتستان در صندوق بیمه عضویت داشته و تحت پوشش قرار دارند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گناوه خسارت بیمه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گناوه خسارت بیمه وزارت جهاد کشاورزی گناوه خسارت بیمه صندوق بیمه کشاورزی نمایندگی صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان