Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@11:52:20 GMT

آغاز نشست شورای حکام آژانس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۳۳۹

جلسه کشور‌های عضو شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایرنا، گزارش سالانه سال ۲۰۱۹، گزارش همکاری‌های فنی سال ۲۰۱۹، نظارت و راستی آزمایی در جمهوری اسلامی ایران با توجه به قطعنامه ۲۲۳۱ سال ۲۰۱۵ شورای امنیت سازمان ملل، گزارش اجرای پادمان‌ها در سال ۲۰۱۹، اعمال پادمان‌ها در جمهوری دموکراتیک خلق کره، توافقنامه پادمان‌های پیمان عدم اشاعه با جمهوری اسلامی ایران از جمله مباحث جلسه امروز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به علت شیوع ویروس کرونا، این جلسه غیرعلنی به صورت مجازی برگزار شده و با قرائت بیانیه رافائل ماریانو گروسی مدیر کل آژانس آغاز می‌شود. پیش بینی شده که گروسی ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به وقت تهران در مقر آژانس در وین حاضر شد ه و در به سوال‌های خبرنگاران پاسخ دهد.

نشست قبلی شورای حکام روز ۱۹ تیرماه سال گذشته برگزار شد.

آمریکا اردیبهشت ماه ۹۷ از توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ خارج شد؛ اقدامی که با محکومیت دیگر امضا کنندگان این توافق و جامعه جهانی رو به رو شد. جمهوری اسلامی ایران نیز پس از یک سال صبر راهبردی از اردیبهشت ماه ۹۸ و در پی انجام نشدن تعهدات دیگر امضا کنندگان این توافق، اقدام به کاهش برخی تعهدات خود از جمله سطح غنی سازی طبق توافق برجام کرد. برچسب ها: آژانس انرژی اتمی ، نشست حکام ، کرونا ، برجام ، قطعنامه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آژانس انرژی اتمی نشست حکام کرونا برجام قطعنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب بیمه تکمیلی رانندگان آژانس شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در راستای حمایت و رفاه حال رانندگان زحمتکش شاغل در شهرداری قزوین و بنا به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا ارائه شد که با اکثریت آرای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مقرر شد تا ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی توسط شهرداری قزوین از طریق شرکت محوری و ۵۰ درصد نیز توسط رانندگان آژانس پرداخت شود.

فرمانی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لوایح شهرداری قزوین از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های سازمان عمران و پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) پس از بررسی مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

کد خبر 749674

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها