Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:57:53 GMT

افزایش 3 برابری بودجه فضای سبز شهر قم از سال ۹۴

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۴۶۹

افزایش 3 برابری بودجه فضای سبز شهر قم از سال ۹۴

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال 98 حدود 471 میلیارد ریال برای احداث بوستان‌های شهری هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت عرصه‌هاست.

پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال ۹۴ اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود ۱۵ میلیارد تومان از بودجه کم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بودجه فضای سبز در سال ۹۵ را حدود ۹۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بودجه فضای سبز در سال ۹۶ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان بود؛ در سال ۹۸ نیز بودجه فضای سبز به حدود ۲۰۶ میلیارد تومان رسید.

جوادیان با بیان اینکه از سال ۹۵ به بعد هر سال بودجه این سازمان متمم داشته است، گفت: علاوه بر اینکه بودجه‌ها محقق و جذب می‌شده متمم هم داشتیم.

وی اضافه کرد: سهم هر شهروند قمی از بودجه فضای سبز ۱۶۲ هزار تومان است و سهم هر شهروند از فضای سبز هم حدود ۲۰ مترمربع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از فروردین امسال تاکنون ۴۲۱ هزار مترمربع بهره‌برداری بوستان شهری داشته‌ایم، افزود: حدود ۴۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت است؛ اگر هزینه‌های مالکیت اضافه شد تقریبا این هزینه دو برابر می‌شود.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای سبز قم بودجه شهرداری فضای سبز قم بودجه شهرداری سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم بودجه فضای سبز میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ فرشید رحمانی گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۴۰ هزار هکتار مرتع دارد و امسال، سطح سبز در آن به ۳۰۰ کیلوگرم در هکتار رسید.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش گیاهی در مراتع، مانعی برای پدیده ریزگرد‌ها است، افزود: حدود ۱۵٠٠ دامدار دارای پروانه نیز از این پوشش گیاهی برای چراندن دام‌های خود بهره برداری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها