Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@20:04:38 GMT

آخرین جزئیات از قتل خانوادگی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۵۰۹

آخرین جزئیات از قتل خانوادگی در تهران

خبرگزاری میزان- رییس پلیس پایتخت از آخرین جزئیات قتل روز گذشته در تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 13:25 - 26 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۲۵۰

 خبرگزاری میزان - سردار حسین رحیمی درباره وقوع یک جنایت خانوادگی در منطقه باغ فیض تهران، گفت: ساعت ۹ صبح روز گذشته خبری مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در منطقه باغ فیض تهران به پلیس واصل شد که بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در محل وقوع جرم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد ۳ نفر از اعضای یک خانواده شامل مردی ۳۲ ساله، زنی ۲۸ ساله و کودک ۴ ساله آنها به طرح فجیعی به قتل رسیدند و به نوعی مثله شده بودند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تیم‌های پلیس در کمتر از ۱۰ ساعت موفق به شناسایی و بازداشت عامل این جنایت شده و وی در نیمه‌های بامداد دوشنبه به جنایت خود اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: قاتل پسرعمومی مقتول (مرد خانواده) است که عنوان می‌کند بر اثر اختلافات مالی دست به این جنایت زده است.

رییس پلیس پایتخت  عنوان کرد: متهم این پرونده پس از مراجعه به منزل پسرعموی خود ابتدا وی و سپس همسر و فرزندش را به قتل رسانده و متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: ۶ میلیاردی که خون به پا کرد/ می‌خواستم بترسد، کشته شد!

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی در در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید از محل متواری شده است، افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر 6095142

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر