Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:00:38 GMT

برگزاری نخستین جشنواره ملی زیلوی برتر

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۵۹۴

برگزاری نخستین جشنواره ملی زیلوی برتر

ایسنا/یزد عامل توسعه خوشه زیلو با اشاره به جایگاه هنر صنعت زیلو و ظرفیت های نهفته در این هنر اصیل و نفیس ، از برگزاری نخستین جشنواره ملی زیلوی برتر خبر داد.

«محمدرضا دهقانی فیروزآبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،‌ با اشاره به ضرورت معرفی بیش از پیش هنر- صنعت زیلو ، اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی زیلوی برتر به همت خوشه زیلو و با همراهی نهادهای پشتیبان این هنر صنعت در مردادماه سال جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزار این جشنواره را آشنایی مصرف کنندگان با زیلوی اصیل و مرغوب و تشویق تولید کنندگان به بافت و عرضه زیلوی با کیفیت دانست و افزود: ترغیب طراحان و افراد خلاق برای تولید طرح های متنوع و محصولات جدید و  همچنین توسعه تعاملات هنرمندان زیلوباف در سرتاسر ایران از دیگر اهداف برگزاری این رویداد ملی در شهر جهانی زیلو است.

عامل توسعه خوشه زیلو با بیان این‌که نخستین جشنواره ملی زیلوی برتر در سه بخش «بافت برتر» ، «طرح و نقش برتر» و «محصول برتر» برنامه ریزی شده است، گفت: مهلت ارسال آثار آخر تیرماه و زمان برگزاری اختتامیه این رویداد ملی اواخر مردادماه امسال تعیین شده است.

دهقانی فیروزآبادی برگزاری نمایشگاه زیلو در زمان اختتامیه جشنواره ملی را از جمله برنامه های جانبی این رویدادملی در استان دانست و خاطرنشان کرد: همزمان با اختتامیه آثار برتر معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی در پایان اعلام کرد که فراخوان این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد و شرایط حضور در این جشنواره به اطلاع هنرمندان و علاقه مندان خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهر جهاني زيلو يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.
سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری