Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، جلسه هماهنگی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با مسئولان فدراسیون تیراندازی با کمان صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه که دکتر شعبانی‌بهار، پاکزاد دبیر فدراسیون، نجاری مدیر تیم‌های ملی، شارکی قائم مقام ستاد دوپینگ و آقا خانی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون حضور داشتند در خصوص هماهنگی‌های لازم جهت پیشگیری و کنترل دوپینگ ورزشکاران صحبت شد و قرار شد آموزش مباحث دوپینگ به ورزشکاران در دستور کار مسئولان فدراسیون قرار بگیرد.

مقرر شد لیست ورزشکاران ثبت شده در اختیار ستاد ملی مبارزه با دوپینگ قرار بگیرد تا در نمونه‌گیری جامع از ورزشکاران مشکلی وجود نداشته باشد.

نجاری: شرایط فعلی برای تیراندازی باکمان هم تهدید است، هم فرصت

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مسئولان فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند