Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی صفایی فرد، مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد : ۶ هزار و ۳۲۱ نفر درطی دو ماهه اول امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.  

وی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ که تعداد مراجعان نزاع ۶ هزار و ۳۶۵ نفر بود، حدود یک درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفایی فرد گفت: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت هزارو ۵۲۳ نفر زن و ۴ هزارو ۷۹۸ نفر مرد بودند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ هر کدام بترتیب حدود ۱۱درصد کاهش و ۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.  

وی خاطرنشان کرد در اردیبهشت ۹۹ نیز آمار مراجعان نزاع با ۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳ هزارو ۶۱۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۲ هزار و ۷۲۷ نفر مرد و ۸۸۶ نفر زن بوده‌اند.

 کل مراجعان مدعی صدمات نزاع در سال ۹۸ به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با ۳۶ هزارو ۸۶۶ نفر بود که از این تعداد ۲۶ هزارو ۸۷۹ نفر مرد و ۹ هزارو ۹۸۷ نفر زن بودند.  

کد خبر 521977 برچسب‌ها پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی نزاع

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی نزاع پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ پاسدار اسلام موسوی در نشست با اصحاب رسانه افزود: خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است از این رو ۲ هزارو ۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان اهدا و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شد.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی، ۴۶ هزار بسته پوشک و ۱۱۵ هزار اقلام بهداشتی اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: همچنین در سال گذشته یک هزارو ۲۳۴ سرویس جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی و ۴۶ هزارو ۵۶۸ قلم نوشت افزار توسط گروه‌های جهادی و خیران تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار موسوی  بیان کرد: مرز چذابه یکی از مرز‌های پرتردد ایام اربعین است، اما زیرساخت‌های کافی ندارد که قرارگاه سازندگی سه هزار کیلومتر راه را آسفالت، سه کیلومتر سایه‌بان، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث کرده است.

وی ادمه داد: ۲۱۵ موکب توسط سه هزارو ۵۰۰ جهادگر در ۲ مرز چذابه و شلمچه برپا شد.

سرهنگ پاسدار موسوی با اشاره به اینکه ۱۱ هزارو ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی شده است، گفت: یکی از موضوعات اصلی روستا‌ها این است که برای انتقال محصولات خود با مشکل مسیر‌ها مواجه هستند، سعی شده مسیر برای تردد روستاییان فراهم شود که دراین راستا ۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی افزود: سال گذشته یک هزار تن قیر در چذابه، سوسنگرد و دزپارت برای آسفالت مصرف شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور و سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند، اظهار کرد: ۲۰۵ واحد مسکونی، یک هزارو ۵۲۲ تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد احداث شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با استانداری خوزستان گفت: با فرمانداری شهرستان شوش برای تکمیل و تجهیز مجتمع رفاهی شهرستان شوش و تکمیل و تجهیز سرویس بهداشتی و بازارچه مجاور حرم دانیال نبی (ع) تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سال گذشته ۶۴ برنامه تلویزیونی، ۶ قسمت پخش زنده، هشت برنامه رادیویی و هفت برنامه مجله خبری، یک هزارو ۵۰۴ خبر و ۳۵ مستند تولید کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی