Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@08:21:08 GMT

هیئت های برتر ورزش جانبازان و معلولین مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۷۶۰

هیئت های برتر ورزش جانبازان و معلولین مشخص شدند

با پایان یافتن ارزیابی عملکرد استان‌ها، هیئت های برتر ورزش جانبازان و معلولین مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ معاونت امور استان ها با بررسی عملکرد هیئت های ورزشی برترین های سال ۹۸ را در سه گروه (الف، ب، ج) معرفی کرد.

بر همین اساس در گروه الف ، هیئت استان تهران با ۸۶۷ امتیاز در مکان نخست ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مازندران با ۸۴۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و هیئت خراسان رضوی با کسب ۸۴۱ امتیاز سوم شد.در گروه ب، هیئت استان زنجان با ۶۹۲ امتیاز اول شد. هیئت لرستان با ۶۷۰ امتیاز در مکان دوم ایستاد و هیئت کرمانشاه با ۶۲۶ امتیاز درجایگاه سوم قرار گرفت. در گروه ج، هیئت استان کرمان با ۵۸۱ امتیاز در مکان نخست این گروه قرار گرفت. هیئت استان هرمزگان با کسب ۴۰۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. هیئت سیستان و بلوچستان نیز با امتیاز ۳۷۸ جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

محمد کشاورز، معاون امور استان ها در این‌باره اظهار داشت: هدف اصلی ما از ارزشیابی عملکرد هیئت ها، هدایت آنها به سمت سیاست های فدراسیون، یعنی مدال آوری و قهرمان پروری است. ما هیئت ها را بر اساس وسعت، جمعیت، محرومیت و تجهیزات به سه گروه دسته بندی کردیم. این تقسیم بندی بر مبنای ۸ محور اصلی شامل توسعه ورزش قهرمانی و همگانی، علمی و پژوهشی، روابط عمومی، فرهنگی، منابع مالی و تشکیل مجمع انجام شد و در مجموع برای ارزشیابی ۵۷ شاخص را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: هر ساله شاخص های ارزیابی به روز رسانی می‌شود، در اختیار هیئت های استانی قرار می‌گیرد. ما بر اساس گزارشات آنها و آیتم های اعلام شده، سنجش می کنیم.

کشاورز با اشاره به اینکه پس از ارزیابی، کارنامه اولیه برای هیئت‌ها ارسال می شود تا در صورت لزوم اعتراض های خود را اعلام کنند، خاطرنشان کرد: بعد از بررسی اعتراض‌ها و پاسخ‌دهی به این موضوع، ارزشیابی صورت گرفته را نهایی می‌کنیم. از تمام هیئت هایی که زحمت می کشند و به توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک می کنند تشکر و قدر دانی می کنم. امیدوارم با برگزاری مجامع سالیانه وضعیت و مشکلات هیئت ها را بررسی و به بهبود آنها کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارزیابی عملکرد جانبازان و معلولین عملکرد ورزش ارزیابی عملکرد جانبازان و معلولین ورزش عملکرد فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین هیئت تهران هیئت زنجان جانبازان و معلولین هیئت استان قرار گرفت هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد

قدس آنلاین: سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

سخنگوی دولت در ادامه بیان کرد:  شش‌ماه از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد دریا می‌گذرد و قرار شده بود دولت برنامه‌ی اجرایی آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان‌بندی‌شده در دولت به تصویب رسیده است. سازوکار اجرا و وظایف هر دستگاه مشخص شده و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

بهادری‌جهرمی  اظهار داشت: آیین‌نامه‌ای با پیشنهاد وزارت کار در راستای اجرایی‌سازی یکی از سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی برای ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به تصویب رسید. با این مصوبه هماهنگی، کارآمدی و انسجام در خدمت‌رسانی‌های حمایتی جوامع تحت پوشش نهادهای حمایتی را خواهیم داشت.

وی درباره برنامه دولت برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: با تصویب هیئت دولت، فعلاً مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به‌صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار خواهد گرفت تا در سطح استان هزینه شود؛ البته خسارات بیشتری رخ داده و پس از برآورد نهایی، کمک‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند