Web Analytics Made Easy - Statcounter

کربلائیان مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بیرجند امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در پی دریافت گزارش مرکز خدمات جامع سلامت روستای امیر آباد، جمعی از دستفروشان اقدام به عرضه میوه خلاف مصوبات ستاد کرونا کرده بودند که موضوع به مقامات قضایی بیرجند گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: این اقدام مصداق اماکن تجمعی و پر مخاطره کرونا تشخیص داده شد که با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی، با متخلفان برخورد و این مکان جمع آوری شد.

کربلائیان با بیان اینکه برای حفظ سلامت مردم، چهارشنبه بازار بیرجند تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل است افزود: متاسفانه برخی از دستفروش‌ها بدون توجه به هشدار‌های بهداشتی با برپایی بازار‌های محلی، بساط خود را روی زمین پهن و در فاصله‌های نزدیک به هم کالای خود را عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مردم رعایت نکنند، محدودیت‌ها دوباره اعمال می‌شود

مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بیرجند هشدار داد: برپایی این بازار‌های غیر مجاز می‌تواند خود محلی برای تجمع مردم و کانون احتمالی انتشار کرونا باشد.

مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بیرجند با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط، روزانه اماکن عرضه را رصد می‌کنند از مردم خواست اقلام اساسی و میوه و تره بار مورد نیاز شان را فقط از روز بازار‌های مورد تایید شهرداری خریداری کنند و برای خرید به بازار‌های محلی غیر مجاز مراجعه نکنند.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان