Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مصطفی محسنی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرعین، درباره نظارت‌های مستمر بر فعالیت مراکز اقامتی اظهارداشت: این اماکن و مراکز به صورت مداوم مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده مشکل و تخلفی، هشدارهای لازم به متخلفان داده می‌شود تا نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از جارچی توسط مراکز اقامتی را ممنوع اعلام کرد و افزود: 21 خرداد این تعداد از اماکن و واحدهای اقامتی متخلف که به‌صورت غیرمجاز از جارچی در سطح شهر برای پذیرش مسافر استفاده می‌کردند، بنا به دستور کمیسیون نظارت بر اماکن اقامتی پلمب شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرعین با اخطار به مدیران اماکنی که اقدام به پذیرش گردشگر از طریق جارچی می‌کنند، تصریح کرد: در صورت مشاهده بدون اغماض تمامی این اماکن به‌مدت یک ماه پلمب و در صورت استمرار پروانه بهره‌برداری آن‌ها، تعلیق خواهد شد.

وی گفت: انتظار می‌رود صاحبان مراکز اقامتی در سطح شهرستان همکاری کرده و از بروز هر گونه مشکل در راستای خدمات‌رسانی به مردم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 جارچی پلمب واحدهای اقامتی متخلف پلمب 12 واحد اقامتی متخلف در سرعین رئیس اداره میراث‌فرهنگی سرعین سید مصطفی محسنی نظارت‌های مستمر بر فعالیت مراکز اقامتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جارچی پلمب واحدهای اقامتی متخلف اقامتی متخلف مراکز اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین