Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که شناخت قاطبه مردم از جنایات آمریکا کم است گفت: دولت آمریکا با اقدامات فریب کارانه، همواره خود را مدافع حقوق بشر نشان داده و لازم است چهره واقعی دولت آمریکا برای مردم آشکار شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نشست هم‌انديشي برنامه های بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي صبح امروز، دوشنبه 26 خرداد ماه با حضور حجت االاسلام  علوی وزیر  اطلاعات و   اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از نمایندگان دستگاه ها، ارگان ها، نهاد ها، سازمان ها و اصحاب رسانه در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«نصرت الله لطفی» در ابتدای این نشست با خیرمقدم به مدعوین و نمایندگان نهاد ها و مراکز مختلف کشور و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به سابقه جنایات آمریکا و همچنین اعتراضات اخیر علیه اقدامات نژادپرستانه و ضدحقوق بشری آمریکا در جهان، برنامه های هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي باید به صورت زیبنده و شایسته با هدف معرفی چهره واقعی آمریکا به مردم ایران و جهان برگزار شود.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم امسال با شعار محوری آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی منفورترین ناقض حقوق بشر برگزار می شود.

 

وی در ادامه به حادثه هفتم تیر سال 1360 و حوادث ششم تا دوازدهم تیر ماه که یادآور اقدامات جنایتکارانه آمریکا به صورت مستقیم و غیرمستقیم است، اشاره کرد و افزود: این هفته (6 الی 12 خرداد) فرصت مغتنمی برای معرفی چهره واقعی آمریکا و حمایت از افراد تحت ستم است.

 

لطفی اضافه کرد: روز ششم تیرماه که مصادف با سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است نیز جزئی از این هفته است که با عنایت خداوند متعال محقق نشد و باید شکرانه آن را به جای آورد و ایشان به عنوان ذخیره الهی برای جهان اسلام و ملت ایران باقی ماندند.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: در این ایام، موضوع جنبش ها و خیزش های سراسری علیه نژادپرستی و بی عدالتی های استکباری آمریکا در جهان گسترس یافته که مزید علت در جهت برگزاری شایسته این مراسم است و از ملت ستم ستیز و ضداستکباری ایران اسلامی نیز انتظار حمایت از این افراد تحت ستم همچون گذشته وجود دارد. بنابراین باید به این برنامه ها توجه بیشتری صورت گیرد.

 

وی افزود: البته با توجه به شیوع  بیماری کرونا، محدودیت هایی در این خصوص وجود دارد، اما باید مراسم و مناسبت ها را به عنوان بستر حضور و مشارکت سرمایه ارزشمند مردمی نظام حفظ و برگزار کرد.

 

وی تصریح کرد:  البته ما در برگزاری مراسم به مصوبات ستاد ملی کرونا کاملا مقید هستیم و هیچ برنامه ای مغایر با توصیه های بهداشتی برگزار نشده و مراسم های گذشته از جمله روز قدس و سایر مراسم نیز باشکوه تر از سال های قبل با صبغه مردمی به صورت سلامت محور برگزار شده است.

 

لطفی با بیان اینکه مراسم و مناسبت ها تعطیل ناپذیر است یادآور شد: ما وظیفه داریم برای ادای دین و انجام وظیفه ملی و دینی و انسانی با رعایت موارد و نکات بهداشتی، مراسم را برگزار کنیم.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شناخت قاطبه مردم از جنایات ضد حقوق بشری آمریکا کم است، اظهار داشت: دولت آمریکا با تبحر و اقدامات فریب کارانه، همواره خود را مدافع حقوق بشر نشان داده است. در این شرایط وظیفه ما و رسانه ها و نخبگان این است که چهره واقعی غرب و به ویژه آمریکا را برای مردم معرفی کنیم و حقوق میلیون ها انسانی را که در سوریه، یمن و غیره با حضور مستقیم یا حمایت آمریکا کشته شدند و یا در قالب کودتا و جنگ نرم دچار آسیب شدند را یادآور شده و چهره بزک کرده و فربیکار آمریکا را هم در سطح کشور و هم سطح بین الملل، آشکار نمائیم تا دیگر فرصتی برای ادامه این جنایات به وجود نیاید.

 

وی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، اولین قدم، شناخت دشمن است و ما در این جلسه با هم افزایی و بهر مندی از ظرفیت و مشارکت سایر نهادها و مراکز در این خصوص برنامه ریزی و هم اندیشی خواهیم داشت/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای هماهنگی امریکا مردم قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور چهره واقعی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • چهره اعتراضات دانشجویی آمریکا: «از دانشجویان ایرانی برای حمایت از جنبش‌مان متشکریم»
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود