Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:22:23 GMT

حضور سیناصنعت ایذه در لیگ کشتی در هاله‌ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۲۱۶

حضور سیناصنعت ایذه در لیگ کشتی در هاله‌ای از ابهام

هوشنگ حاتمی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیناصنعت ایذه در سالیان اخیر همواره به عنوان نماینده خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر کشور و جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی حضور فعال داشته و عناوین مختلفی را نیز کسب کرده‌است.

وی افزود: فلسفه تشکیل این تیم حمایت از نوجوانان و جوانان ایذه‌ای و خوزستانی بوده است و امسال سیناصنعت به عنوان نماینده خوزستان با تمام قوا در لیگ کشتی فرنگی نوجوانان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه حضور این تیم در لیگ برتر بزرگسالان کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را در هاله‌ای از ابهام دانست و تصریح کرد: تیم ما کاملا خصوصی است و با هزینه‌ شخصی اداره می‌شود، به دلیل شرایط اقتصادی فعلی و مشکلات فراوان در راه این تیم، تاکنون تصمیم قطعی برای حضور در لیگ برتر بزرگسالان کشتی فرنگی نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ فدراسیون کشتی، مردادماه را به عنوان زمان شروع این مسابقات اعلام کرده‌است افزود: تاکنون مجوزی برای شروع تمرینات رشته کشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا داده نشده است.

سیناصنعت ایذه در مدت فعالیت خود در لیگ برتر کشتی فرنگی و جام باشگاه‌های جهان این رشته چندین مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را برای استان خوزستان بدست آورده‌است.

برچسب‌ها کشتی فرنگی ایذه فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایذه فدراسیون کشتی کشتی فرنگی ایذه فدراسیون کشتی کشتی فرنگی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام