Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر تریاک مشخص شد که اعضای این باند نسبت به انتقال مواد مخدر تریاک از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی و غربی اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات مشترک، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کبودرآهنگ، یک دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند را در شهرستان کبودرآهنگ شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۸۵ کیلو گرم تریاک کشف، ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: همچنین مأموران این پلیس با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودرآهنگ باندی را که نسبت به انتقال و توزیع مواد مخدر هروئین و شیشه اقدام می‌کرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه از خودروی متهمان، یک کیلوگرم مواد روان گردان شیشه را کشف، ۳ متهم را دستگیر و یک دستگاه خودرو را توقیف کردند.

وی افزود: ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در همدان و ۵ کیلو تریاک نیز در شهر رزن از قاچاقچیان کشف و ۲ قاچاقچی نیز در این مدت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کشف ۹۳ و نیم کیلو گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی و توقیف ۴ دستگاه خودرو و دستگیری ۷ متهم در این چند عملیات بیان کرد: اشراف و تعامل اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر دو عامل مهم در توفیقات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان محسوب می‌شود.

کد خبر 4949838

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر فرماندهی انتظامی همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام آتش سوزی جنگل ها بیرجند گرگان زلزله یاسوج مجلس شورای اسلامی پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگاه خودرو استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی کردستان، از انهدام هشت باند و تشکیل سه هزار و ۹۴۶ پرونده طی سال گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد.

سردار لطف‌الله دارابی امروز پنجشنبه(۱۲ اردیبهشت) در جلسه شورای مواد مخدر کردستان اظهار کرد: سال گذشته هزار و ۲۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و سه هزار و ۸۶۱ نفر در این رابطه دستگیر، هشت باند منهدم و سه هزار و ۹۴۶ پرونده تشکیل شد.

وی آمار کشفیات مواد مخدر در سال جاری را ۱۹۸ کیلوگرم اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد بیشتر است.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان، اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند که ۲۲ نفر آنان سابقه سرقت داشتند.

وی با بیان اینکه از این ۲۷۶ معتاد متجاهر، ۱۰۰ نفر نیز سابقه تکرار نگهداری در کمپ دارند، اظهار کرد: سال گذشته نیز ۲ هزار و ۵۶ معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ ها شدند.

سردار دارابی از توقیف ۱۵۹ دستگاه متخلف در رابطه با قاچاق در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز تاکنون ۵۲۳ نفر در بحث توزیع مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش نشان می دهد.

وی به دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر در سال گذشته با ۴۶ درصد کاهش اشاره کرد و افزود: امسال هم ۱۲۴ خرده فرش مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتطامی کردستان یادآور شد: نبود کمپ ماده ۱۶ در سقز باعث نارضایتی مردم شده و امیدواریم اقدامی برای احداث این کمپ در شهرستان انجام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند