Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:46:06 GMT

آغاز دوباره رقابت‌های سوارکاری در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۴۶۵

آغاز دوباره رقابت‌های سوارکاری در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ناصر رزاقیان رئیس هیئت سوارکاری گلستان گفت: با موافقت استاندار گلستان نخستین هفته از رقابت‌های سوارکاری با رعایت دستورالعمل هاای بهداشتی از تیرماه در بندر ترکمن برگزار می‌شود.
رزاقیان افزود: این مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اما تلاش می‌کنیم این مسابقات از طریق صدا و سیما پخش زنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: ۶ تیرماه نخستین دوره این مسابقات برگزار می‌شود.
آخرین هفته رقابت سوارکاری گلستان درتاریخ ۲۵ بهمن سال گذشته در گنبد کاووس برگزار شد، اما با شیوع کرونا در گلستان ادامه این رقابت‌ها متوقف شد.
لازم به ذکر است مسابقات سوارکاری در استان گلستان در تمام فصول سال برگزار میشود و هر ساله بیش از ۶۰۰ راس اسب در این رقابت‌ها شرکت میکنند.
حضور جمعیت انبوه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی از سراسر ایران، معرفی اسب‌های آموزش دیده و نژاد‌های برتر آن و پتانسیل مربیان با تجربه‌ای که اسب‌ها را برای این رقابت‌ها آماده میکنند، فرصتی ارزشمند برای به نمایش در آوردن ظرفیت‌های استان و توسعه اقتصادی آن است.
انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوارکاری اخبار ورزشی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی بانوان و آقایان به میزبانی مازندران و اصفهان در حالی برگزار می شود که تنیسور‌های حاضر در جدول اصلی، حریفان خود را شناختند.   در پایان جدول مقدماتی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان که در زمین‌های ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود پس از انجام ۱۶ مسابقه، بردیا ضیایی، پارسا یزدخواستی، محمد مهدی ابجدپور، کسری صفوی همامی، امیر طا‌ها دهقانی، آرین حسین پور مطلق، امید رحیمی، محمود جمالیان، امیر حسین محمودی، سید محمد صالح امامی، علی رضا ابراهیمی، آرمین گندمانی، صادق شاه سنایی، یاشار زینلی و سهیل همتی جواز حضور در جدول اصلی را بدست آوردند و از امروز با انجام ۳۴ مسابقه با هم دیدار می‌کنند.   همچنین جدول اصلی این مسابقات در بخش بانوان نیز در زمین‌های راکت کلاب برگزار شد و با انجام ۲۰ دیدار، بازیکنان حاضر در راند نخست به مصاف حریفان خود رفتند و امروز با انجام دیدار‌های باقی مانده، راند یک بازی‌ها به پایان می‌رسد.   مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی آقایان و بانوان ۱۴ تا ۲۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس ۲۲ بهمن اصفهان و راکت کلاب مازندران در حال برگزاری است. سرداوری مسابقات آقایان بر عهده حسن لاچینانی و مسابقات بانوان بر عهده شبنم کمالی است.

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان