Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چاپ این کتاب به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و از سوی انتشارات سوره مهر انجام شده است.

وی افزود: این کتاب خاطرات عبدالصالح خاک نژاد از رزمندگان، جانبازان، آزادگان و بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در اسارتگاه های رژیم بعث عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتاب «از گدارتختی تا رمادیه» در ۱۳۶ صفحه و ۶ بخش شامل زادگاه عبدالصالح خاک نژاد، تولد، دوران کودکی تا جوانی، حضور در جبهه و عملیات های مختلف، اسارت، آزادی و بازگشت او به کشور بوده که از سوی آسیه خاک نژاد و به مدت بیش از سه سال گردآوری شده است.

اسلامی عنوان کرد: عبدالصالح خاک نژاد متولد سال ۱۳۳۲ بوده که سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به مدت حدود پنج سال اسیر شد.

وی ابراز داشت: انتخاب عنوان این کتاب بر اساس نام روستای «گدارتختی» محل تولد و زندگی عبدالصالح خاک نژاد واقع در شمال غربی شهرستان بهمئی از توابع کهگیلویه و بویراحمد و اردوگاه «رمادیه» محل اسارت او در استان «الانبار» عراق بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری کتاب یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری کتاب یاسوج دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری کتاب یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود