Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@21:54:07 GMT

پرونده برانکو و پرسپولیس به CAS می رود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۷۵۳

پرونده برانکو و پرسپولیس به CAS می رود؟

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه پرسپولیس پس از محکوم شدن به پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش در دادگاه فیفا ، درصدد است تا این پرونده را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کند.

اخبار ورزشی- این در حالی است که فیفا در هر چهار پرونده برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوییچ، باشگاه پرسپولیس را محکوم کرده و باید سرخ‌ها مطالبات آن‌ها را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس قصد دارند، این پرونده را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کنند و باید برای هر پرونده ۲۶ هزار فرانک سوییس پرداخت کنند که جمع  چهار پرونده مبلغ ۱۰۴ هزار فرانک می شود.

حالا باید دید با این هزینه هنگفت که به نظر می‌رسد برای وقت گرفتن است، سرخ‌ها می‌توانند پول کمتری پرداخت کنند یا خیر؟

مدیران باشگاه پرسپولیس توافق با شاکیان را در دستور کار خود قرار داده اند تا بتوانند با مبلغ کمتری از آن‌ها رضایت بگیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دادگاه فیفا پرسپولیس باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فیفا برانکو دادگاه فیفا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • آخرین جزئیات پرونده بابک زنجانی
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد