Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامپور گفت: کاهش تردد و حفظ سلامت مردم اولویت ستاد مبارزه با کرونا شهرستان می باشد و با هر گونه مراسمات تجمعی برخورد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مصطفی غلامپور فرماندار رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با همکاری بخشداری ها، انتظامی و بسیج مبادی ورودی و خروجی روستاها تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد و به منظور حفظ و صیانت از نیروهای انسانی، ادارات با یک سوم ظرفیت دایر است و شرکت های بیمه، دفاتر پلیس ۱۰+ و دفاتر خدمات پیشخوان دولت تا ساعت ۱۳:۳۰ فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رودان افزود: استفاده از ماسک در تمام اماکن عمومی، بازار، تاکسی ها و مکان های تجمعی برای تمام مردم (خدمات دهنده و خدمات گیرند) و ادارات الزامی است و اتاق اصناف و شبکه بهداشت بر این کار نظارت دارند.

غلامپور ادامه داد: ادارات کمیته های امداد و بهزیستی به مدت یک هفته تعطیل می باشند و تمامی خدماتشان به صورت غیره حضوری می باشد و در خصوص خدمات دهی بانک های شهرستان هم این مراکز به مدت دو هفته از ارائه هرگونه خدمات جهت تهسیلات به استثناد تبصره ماده۱۸ خوداری می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شکل گیری مجدد قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای شهرستان از تمامی ظرفیت های بسیج و سپاه، نیروی انتظامی، بخشداری ها،شهرداری ها، دهیاری ها و اصناف برای مبارزه با این ویروس منحوس استفاده می شود.

فرماندار رودان افزود: کماکان باید از ورود ماهی فروشان و دورهگردها در شهرستان جلوگیری کرد و شبکه بهداشت با همکاری بسیج و انتظامی نسبت به معرفی افراد مبتلا به بیماری کرونا به نقاهتگاه و هرگونه تجمع و عروسی و معرفی صاحب برنامه به مراجع قضایی اقدام می کند.

غلامپور خاطر نشان کرد: ارسال هرگونه گزارش مردمی در خصوص برگزاری عروسی و دیگر تجمعات به فرمانداری از مبادی قانونی برخورد لازم صورت می گیرد و تیم بازرسی متشکل از اصناف هر روزه فعال می باشد و اتاق اصناف، اداره صمت، شبکه بهداشت و اماکن انتظامی پیگیری لازم را در این خصوص انجام می دهند.

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. ش دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه