Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@20:21:00 GMT

تشدید برخورد با تورگردانان غیرمجاز در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۱۰۴۴

تشدید برخورد با تورگردانان غیرمجاز در قزوین

نادر محمدی از تشدید برخورد با فروشندگان تورهای غیر مجاز گردشگری و راهنمایان تبلیغ کننده این تورها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به فعالیت مجدد تورهای گردشگری و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا، تشدید نظارت بر فعالیت این تورها در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی هفته‌های اخیر با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و نیروی انتظامی چند تورغیرمجاز در قزوین شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با تاکید بر ضرورت آگاهی گردشگران از نحوه فعالیت تورهای گردشگری بیان کرد: براساس آئین نامه‌ی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی تنها واحدهای دارای مجوز رسمی از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مجاز به برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی با رعایت ضوابط و مقررات مصوب از سوی این اداره کل هستند و فعالیت سایر واحدها خارج از این چهارچوب غیرمجاز است.

وی عنوان کرد: افرادی که قصد مسافرت با تورهای گردشگری را دارند باید با آگاهی کامل از این موضوع نسبت به رویت پروانه معتبر، آرم و آدرس دفتر در تبلیغات تور توجه کافی داشته و فقط با عقد قرارداد ممهور به مهر دفتر و درج نام در لیست بیمه مسافران، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به تذکرات مکرر در خصوص عدم امکان تبلیغ و فروش تور توسط راهنمایان گردشگری استان بدون درج نام دفاتر خدمات مسافرتی، هرگونه فعالیت تورگردانی بدون مجوز دفاتر توسط راهنمایان نیز تخلف بوده و در صورت مشاهده ضمن معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی، جهت ابطال کارت راهنمای وی نیز اقدام می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین در پایان ضمن آرزوی سفر ایمن برای گردشگران یادآور شد: گردشگران و هم‌استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص فعالیت تورگردانان با تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ واحد نظارت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود